• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان:
نمی گذاریم بدهی ها اثر منفی روی تیم بگذارند تا نفت با آسودگی خاطر به بازی ها ادامه دهد

  • کد خبر : 34933
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به رفع مشکل این باشگاه برای استفاده از بازیکنان جدید خود، گفت: تلاش می کنیم تا دیگر بدهی های مان در کمیته انضباطی را در کوتاه ترین زمان تسویه کنیم تا این بدهی ها اثر منفی رو کار فنی تیم نداشته باشد و نفت مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به رفع مشکل این باشگاه برای استفاده از بازیکنان جدید خود، گفت: تلاش می کنیم تا دیگر بدهی های مان در کمیته انضباطی را در کوتاه ترین زمان تسویه کنیم تا این بدهی ها اثر منفی رو کار فنی تیم نداشته باشد و نفت مسجدسلیمان با آسودگی خاطر در لیگ شرکت کند.

کیوان بابادی اظهارکرد: باشگاه نفت مسجدسلیمان شش پرونده در کمتیه تعیین وضعیت داشت که توانستیم رضایت بازیکنان طلبکار را جلب کنینم و همچنین  ۲۰ درصد از بدهی مان را در کمیته انضباطی تسویه کردیم. وی بیان کرد: بر این اساس در ادامه مشکلی برای بازی در لیگ برتر و استفاده از نفرات جدیدمان نداریم و مجوز بازی این نفران نیز صادر شد. همچنین تلاش می کنیم تا دیگر بدهی های مان در کمیته انضباطی را در کوتاه ترین زمان تسویه کنیم تا این بدهی ها اثر منفی رو کار فنی تیم نداشته باشد و نفت مسجدسلیمان با آسودگی خاطر در لیگ شرکت کند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: جا دارد از تلاش ها و پیگیری های استاندار خوزستان، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم مسجدسلیمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان همچنین اعضای محترم هیئت مدیره، مدیر اجرایی و قائم مقام باشگاه قدردانی کنم. امیدوارم با همدلی و همراهی همه اعضای باشگاه، مسوولان و هواداران قدرت تیم دوچندان  شود و بتوانیم شگفتی ساز لیگ هجدهم شویم. وی عنوان کرد: مطمئنم با کسب نتیجه از بازی امروز برابر پارس جنوبی خستگی از تن همه کسانی که در این چند روز بسیار زحمت کشیدند، خارج می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.