• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
3

فرماندار مسجدسلیمان:
با تلاش نماینده پرتلاش مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و دکتر شریعتی استاندار خوزستان مشکل بدهی تیم فوتبال نفت برطرف شد

  • کد خبر : 34828
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با تلاش علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی و دکتر شریعتی استاندار خوزستان مجوز بازی مقابل تراکتورسازی از سوی سازمان لیگ صادر شد. علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبرگفت: روز گذشته سازمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با تلاش علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی و دکتر شریعتی استاندار خوزستان مجوز بازی مقابل تراکتورسازی از سوی سازمان لیگ صادر شد. علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبرگفت: روز گذشته سازمان لیگ در نامه ای اعلام کرد تیم نفت به دلیل بدهی های گذشته اجازه ثبت قرارداد بازیکنان خود در هئیت فوتبال خوزستان را ندارد و تا زمانی که این بدهی تسویه نشود نمی تواند در مسابقات شرکت کند. بلافاصله با جناب ظاهری نماینده پرتلاش مسجدسلیمان و دکتر شریعتی استاندار خوزستان تماس گرفتم که آن ها نیز از روز گذشته طی تماس های مکرر با وزیر ورزش، رییس فدراسیون فوتبال، رییس کمیته انضباطی، رییس سازمان لیگ این مشکل را بررسی و نهایتاً ساعتی پیش این مشکل مرتفع و تیم نفت بدون دغدغه آماده اولین دیدار خود در لیگ برتر می باشد.

فرماندار مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به همراه همه مسئولین شهرستان همه تلاش مان را برای رفع مشکلات این تیم و حضور مقتدرانه تیم فوتبال نفت در مسابقات لیگ برتر انجام خواهیم داد. وی ابراز امیدواری کرد با حمایت هوادارن نفت مسجدسلیمان در رده های بالای جدول قرار بگیرد.

لازم به ذکر است تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که سال گذشته توانست با اقتدار به مسابقات لیگ برتر راه یابد به دلیل محدودیت های قانونی مناطق نفتخیز جنوب نمی تواند از این تیم حمایت کند و به همین دلیل با مشکلات عدیده مالی روبروست اما با تلاش و حمایت های همه مسئولین شهرستان از جمله نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار مسجدسلیمان، استاندار خوزستان، شرکت بهره برداری نفت و گاز این تیم توانست جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را به دست بیاورد و امروز در اولین بازی خود در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مقابل تراکتورسازی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.