• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

در گفتگو با رییس هلال احمر مسجدسلیمان عنوان شد:
پس از ۶ ساعت سرگردانی افراد گمشده در منطقه گندم ریز مسجدسلیمان پیدا شدند

  • کد خبر : 34803
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- عملیات جستجو و نجات دو فرد گمشده در منطقه گندم ریز از توابع شهرستان مسجدسلیمان پس از ۶ ساعت سرگردانی با نجات گمشدگان پایان یافت. رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در تشریح جزئیات این عملیات گفت: در پی دریافت گزارش مبنی بر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- عملیات جستجو و نجات دو فرد گمشده در منطقه گندم ریز از توابع شهرستان مسجدسلیمان پس از ۶ ساعت سرگردانی با نجات گمشدگان پایان یافت. رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در تشریح جزئیات این عملیات گفت: در پی دریافت گزارش مبنی بر مفقود شدن دو تن از شهروندان در منطقه، عملیات جست‌وجو و امداد و نجات به همراه محیط بانان محیط زیست برای یافتن گمشدگان از ساعت ۲۳ روز گذشته آغاز و در ساعت ۵ صبح با پیدا شدن این دو گمشده به پایان رسید.

شاپور باقری افزود: عملیات جستجو و نجات توسط دو تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان و محیط بانان محیط زیست شهرستان انجام و سرانجام افراد گمشده پس از ۶ ساعت سرگردانی نجات پیدا کرده و پس از ارزی مرکز درمانی شفا مسجدسلیمان منتقل شدند. وی در ادامه اظهار داشت: این افراد برای جستجوی فردی که چند روز پیش در رودخانه کارون غرق شده بود به منطقه رفتند که به دلیل نا آشنا بودن با محیط، ناپدید شده بودند. رئیس جمعیت هلال احمر در پایان از همکاری اداره محیط زیست شهرستان برای جستجو افراد گمشده تشکر نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.