• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

دستگیری یک قاتل فراری در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 34782
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری یک قاتل جوان فراری در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: ساعت ۲۱:۳۰ روز ۳۱ تیرماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری یک قاتل جوان فراری در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: ساعت ۲۱:۳۰ روز ۳۱ تیرماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به جرح در یکی از محلات شهرستان مسجدسلیمان، بلافاصله عوامل انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران انتظامی مشخص شد درگیری بین دو جوان ۲۲ و ۲۱ ساله رخ داده که یکی از آن ها با ضربه چاقو مجروح و جهت درمان به بیمارستان منتقل می‌شود که متاسفانه به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت می‌کند. فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: از همان لحظات اولیه حادثه ماموران پلیس اقدامات فنی خود را جهت دستگیری قاتل فراری آغاز که با تلاش‌های مستمر مخفیگاهش شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. عباس‌زاده در ادامه با بیان این که متهم در بازجویی‌های تخصصی لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود را قدرت نمایی و “رو کم‌کنی” با مقتول عنوان کرد، گفت: قاتل پس از درگیری، چاقو را در سینه مقتول فرو برده و از صحنه جرم متواری شده بود. فرمانده انتظامی خوزستان در خاتمه تصریح کرد: قاتل پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شد.

ایسنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام خواستم پیگیری در خصوص مصاحبه پتروشیمی مسجدسلیمان که چه زمانی قرار است انجام شود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.