• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

دكتر جليلي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: پيگير مشكلات مردم گلگير هستم

  • کد خبر : 3461
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۸:۱۵

دكتر اسماعيل جليلي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با نگراني مردم گلگير از احتمال تعطيلي مدرسه راهنمايي اين شهرستان گفت:  اين يك بخشنامه وزارتخانه اي ست كه به موجب آن كلاس هاي زير 32 نفر تعطيل و يا ادغام مي شوند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان […]

دكتر اسماعيل جليلي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با نگراني مردم گلگير از احتمال تعطيلي مدرسه راهنمايي اين شهرستان گفت:  اين يك بخشنامه وزارتخانه اي ست كه به موجب آن كلاس هاي زير 32 نفر تعطيل و يا ادغام مي شوند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد:

در ارتباط با اين مشكل نشست هايي با اعضاي شوراي شهر گلگير، رييس اداره آموزش و پرورش و ديگر مسئولين مرتبط داشته ام و در حال پيگيري موضوع هستم. نماينده مردم مسجدسليمان گفت: مشكلات گلگير بايد به صورت زير بنايي حل شوند. وقتي مشكل اشتغال و كمبود امكانات وجود داشته باشد قطعاً خانواده ها به فكر مهاجرت مي افتند.

دكتر اسماعيل جليلي گفت: به هر حال پيگير اين مشكل و ديگر مشكلات شهرستان گلگير هستيم و انشالله تمامي تلاشمان را خواهيم كرد تا مشكلات مردم شريف گلگير هر چه سريع تر برطرف شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 17در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 17
  1. ما به وجود شما افتخار میکنیم دکتر جلیلی

  2. ما به شما افتخار میکنیم دکتر جلیلی

  3. با حلوا حلوا گفتن که دهن شیرین نمی شود وقتی از یک مسئول می شنویم که مسائل باید زیر بنائی حل شود. نتیجه اش این شده که آن مشکل حل نشده باقی خواهد ماند.

  4. دكتر ممنون اميدوارم بقيه مسولين از شما ياد بگيرن

  5. آقا یو هم سر گایل اوو برده.
    ز قدیم گودن ” آرزو بر جوانان عیب نیست”
    نماینده مون هم جووونه و فعلاً لاشس داغه. بهلین بوگو.
    کار گهپ پیا گهپ اخو

  6. ممنون از زحماتت جناب دكتر. بازم شما كه پيگير مشكلات مردم هستيد.

  7. آقای ذکتر! چطور قراره مشکلات گلگیر را حل کنی ؟ با حرف و وعده ؟ وقتی معاون وزیر راه را میبری در روستاها و تقاضای جاده میکنی ، این یعنی درست کردن زیرساختها؟ جاده یکی از مولفه های زیرساختهاست ، زیر ساخت یک جامعه ، یک پکیچ دارد ، یک پازل است که باید قطعات آن کامل در کنار هم حیده شوند ،پراکندگی جمعیت همین مصیبتها را دارد ، تبدیل یک روستا به شهر بدون تامین منابع زیر ساختی و اقدامات نابخردانه بدون مطالعه و برنامه ریزی از این دست فقط موجب فروپاشی هویت روستا ها میشود، شما چه اطلاغاتی از نظام حاکم بر یک جامعه دارید؟ یک جامعه روستایی یا شهری دارای موجودات زنده ایست بنام انسان ! این انسان گوسفند نیست که بهر سو خواستی آنرا برانی ، او به آنچه بیش از همه نیاز دارد آرامش است ، آرامش هم با شعار و وعده و وعید و حرف تامین نمیشود ،برای رسیدن به آرامش ،مردم نیاز به شغل دارند ، نیاز به مسکن ، به بهداشت و درمان ، به تحصیل و آموزش و جاده و…. دارند .

    آقای دکتر ! خداوکیلی این بخشنامه های آبدوغ خیاری آموزش و پرورش که موجب زحمت و آسیب موکلین ات میشود ارزش یک اعتراض آبدوغ خیاری از جانب شما را ندارد؟ یا اعتراض موجب از دست رفتن برخی از امتیازاتت میشود؟؟

  8. آقای مهرداد مسئولین نیازی به یادگرفتن ندارند چون همه مثل نماینده وعده می دهند

  9. آقای بختیاری پیاده شو یا هم بریم اینقدر به خودت فشار نیار حداقل دکتر جلیلی عرضه اینو داره که معاون وزیر رو به شهرستان بیاره ،اخوان گرام شما که 16 سال بر مسند کار بودند چه کردند اونا چرا زیر ساخت ها را درست نکردند. لطفا از این نظرات آبدوغ خیاری نزارید.آقای جلیلی با امتیازی بالا نرفتند که بخواهند امتیازی از دست بدهند.و این اخوان گرام بودند که مردم را….. میدانستند که ارایشان را با یک کیسه آرد بدست می آوردند.

  10. باسلام و عرض ادب جناب اقاى دکترجلیلی پویائى حیات اجتماعى هر جامعه اى مرهون اندیشه اى پایدار و جهد و تلاش و رفتارى نیک و منشى بزرگ و روح جوانمردى مردانى نستوه است انشاا … به یمن الطاف الهى و به شکرانه همت والاى حضرتعالی توسعه و ابادنى منطقه را بادرایت و مهارت ارتباطى موثر با دستان پر فروغ تان شاهد باشیم.خداقوت

  11. حبیب عزیز ، خواهران و برادران من مردم رنج کشیده و مظلوم مسجدسلیمان هستند نه با آن برادران 16 ساله نسبتی دارم نه با این دکتر تازه از راه رسیده ، هر کس برای مردم شهر کاری کند برادر من است ، آوردن وزیر و معاون وزیر به شهر هم برای مردم نان و آب و شغل نمیشود ، بهتر است بجای این تعصبات کورکورانه به اشخاص ، کمی هم به مردمی که حقوقشان نادیده و پایمال شده توجه کنی ، آقای دکتر جلیلی هم تا بحال هیچ کار مثبتی نکرده ، هر وقت برای مردم قدمی برداشت و کاری کرد قاطعانه از او حمایت میکنیم ، تا بحال که فقط شعار داده و ژست عاقل اندر سفیه گرفته!!

  12. در پاسخ به مرادبختیاری باید عرض کنم تا آنجا که من پیگیری کردم و حتی اگه کمی زحمت به خودت میدادی در همین سایت هم خبر بازدید معاون وزیر رو میخوندی متوجه میشدی که معاون راه روستای وزیر بود که در حوزه انتخابیه حضور پیدا کرد و باید از جاده های روستایی سرکشی میکرد پس لطف کنید از این به بعد شما هم نظر آب دوغ خیاری نده از قدیم گفتن اول یه سوزن به خودت بزن بعد ی جوال دوز به مردم.در شرایط تحریم هیچ کاری نمیشه انجام داد خدا اموات جلیلی را بیامرزه که فراموشمون نکرده

  13. شهروند ، کاملا حق با تو و جناب حبیب است من ازتون معذرت میخوام !

  14. البته باید دید نظر مردم رنجدیده مسجدسلیمان در مورد این نظرات آبدوغ خیاری چیست ؟ من مطمئن نیستم مانند شما فکر کنند و احتمالا به مشکلات با منطق و خارج از زد و بندهای سیاسی و طایفه ای مینگرند!!

  15. خوبه حداقل جرات عذرخواهی رو داری اما هیچ وقت سریع در مورد دیگران قضاوت نکن من نه از منظر سیاسی و طایفه ای به مقوله نپرداختم و هیچ نسبت طایفه ای هم با نماینده ندارم پس سریع قضاوت نکنیم

  16. سلام وخسته نباشی خدمت جناب آقای دکتر جلیلی از این که نیم نگاهی به مشکلات مردم محروم گلگیر هم داری از شما تشکر می کنیم

  17. سلام:با خوندن نظرات شهروندان ادم متاثر میشه چرا ما مردم مسجدسلیمان وگلگیر همیشه با دعوا و توهین نظر خود را میدهیم چرا مشکل خود را با زبان حال بیان نمیکنید اقای جلیلی نماینده ما هستند و قابل احترام میباشند و همین که مشکل ما مردم گلگیر را نادیده نگرفتند و اطمینان خاطر به ما دادند که نگران تحصیل فرزندان خود نباشیم جای تقدیر و تشکر دارد تاکنون که عملکردشان رضایت بخش بود و ما نباید از دکترجلیلی انتظار معجزه داشته باشیم تشکر از زحمات دکترجلیلی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.