• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان:
به‌دور از حواشی در حال آماده سازی تیم هستیم/در زمین خودمان از رقبا میزبانی می کنیم

  • کد خبر : 34574
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که مسوولان باشگاه به دور از هر گونه حواشی در حال آماده سازی و فراهم کردن شرایط لازم برای تیم هستند، عنوان کرد: همدلی لازم بین اعضای باشگاه و تیم وجود دارد و همگی با تمام توان پای کار هستیم. کیوان بابادی درخصوص شرایط […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که مسوولان باشگاه به دور از هر گونه حواشی در حال آماده سازی و فراهم کردن شرایط لازم برای تیم هستند، عنوان کرد: همدلی لازم بین اعضای باشگاه و تیم وجود دارد و همگی با تمام توان پای کار هستیم. کیوان بابادی درخصوص شرایط آماده سازی تیم نفت مسجدسلیمان برای حضور در فصل هجدهم لیگ برتر، اظهارکرد: تیم در اردوی تهران به سر می برد و تاکنون دو بازی تدارکاتی برگزار کرده ایم. ویسی نیز در تمرینات حضور دارد و خدا را شکر هیچ مشکلی وجود ندارد و روند آماده سازی تیم نیز خوب بوده است. وی با قدردانی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم، عنوان کرد: تمام بازیکنان با انگیزه، شاداب و با تمام توان کار می کنند و امیدوارم نتیجه این گونه سخت کار کردن آن ها کسب نتایج خوب در لیگ برتر باشد. ما به این بازیکنان اعتقاد داریم و خدا را شکر تاکنون تیم خوبی برای حضور در لیگ آماده شده است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه با بیان این که دیگر خطر حذف از لیگ برتر تیم را تهدید نمی کند، گفت: همان طور که قبلاً هم تاکید کرده بودم هیچ مشکلی وجود ندارد و موضوع مطرح شده در خصوص واگذاری امتیاز تیم تنها یک بحث تهی و بی‌اساس بود. از ابتدای مسابقات لیگ برتر نیز در زمین خودمان پذیرای حریفان خواهیم بود و در این بخش هم مشکلی نیست. ما با قدرت در لیگ برتر حضور پیدا می کنیم و می خواهیم نماینده شایسته ای برای خوزستان باشیم و فوتبال مسجدسلیمان را با کمک هواداران به جایگاهی که شایسته آن است، برسانیم.وی در پایان با بیان این که مسوولان باشگاه به دور از هر گونه حواشی در حال فراهم کردن شرایط لازم برای تیم هستند، عنوان کرد: همدلی لازم بین اعضای باشگاه و تیم وجود دارد. تمام تمرکز ما روی تیم است و همگی با تمام توان پای کار هستیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34574

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.