• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

مدیرعامل آبفاروستایی خوزستان در آیین کلنگ زنی آبرسانی به روستاهای مسجدسلیمان:
سیر آبرسانی به روستاها شبانه روزی و جهادی دنبال می شود

  • کد خبر : 34498
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت آبفا روستایی خوزستان در آیین کلنگ زنی دو پروژه آبرسانی به روستاهای بخش لهبری و بخش مرکزی شهرستان مسجدسلیمان از آبرسانی به روستاهای خوزستان به صورت جهادی و شبانه روزی خبر داد. درویشعلی کریمی گفت: در پروژه آبرسانی به روستاهای بخش لهبری ۱۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت آبفا روستایی خوزستان در آیین کلنگ زنی دو پروژه آبرسانی به روستاهای بخش لهبری و بخش مرکزی شهرستان مسجدسلیمان از آبرسانی به روستاهای خوزستان به صورت جهادی و شبانه روزی خبر داد. درویشعلی کریمی گفت: در پروژه آبرسانی به روستاهای بخش لهبری ۱۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ نفر و در پروژه آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی ۳۶ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۵۶۲ نفر از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند خواهند شد. وی افزود: در پروژه آبرسانی به روستاهای بخش لهبری ۱۱۲ هزار متر خط انتقال و شبکه توزیع و ۱۴ باب مخزن ذخیره آب شرب به حجم ۳ هزار و ۶۵۰ متر مکعب احداث و کارگزاری خواهد شد. کریمی ادامه داد: در پروژه آبرسانی به ۳۶ روستای بخش مرکزی ۱۲۴ هزار و ۶۵۰ متر خط انتقال و شبکه توزیع، یک واحد تاسیسات آبرسانی و ۱۹ باب مخزن ذخیره آب شرب به حجم ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب احداث و کارگزاری خواهد شد.

وی از تامین آب شرب اهالی شریف این ۵۱ روستا از محل دریاچه سد مسجدسلیمان خبر داد. مدیرعامل شرکت ابفا روستایی استان خوزستان بیان کرد: مجموعه خدوم آبفاروستایی خوزستان متعهد می شود با نهایت تلاش و عزم جدی، نسبت به آبرسانی به اهالی شریف این روستاهای فاقد آب از هیچ تلاشی کوتاهی نکند. کریمی بیان کرد: سال گذشته مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته این وعده را دادیم که هر ماه یک کلنگ زنی و یا مراسم افتتاح برگزار خواهد شد، اما با حمایت های استاندار خوزستان و با عزمی راسخ شاهد برپایی مراسم های کلنگ زنی و افتتاح در مدت کمتر از ۱۰ روز هستیم و این بدان معناست که موضوع آبرسانی به روستاها بواقع جدی است و بصورت جهادی دنبال می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان یادآور شد: در سال ۹۶ با حمیات استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ۱۷۰ روستا با جمعیتی بیش از ۷۲ هزار و ۲۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند و برگزاری مراسم های کلنگ زنی و افتتاح از ابتدای سالجاری تاکنون نوید ارتقاء خدمت رسانی به روستاییان استان را می دهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.