• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

علی عسگر ظاهری در آیین کلنگ زنی 4 پروژه بزرگ شهرستان:
مسجدسلیمان طی ۱۱۰ سال گذشته فاقد شبکه فاضلاب بوده است که با تلاش و همدلی همه مجموعه شهرستان امسال این مشکل برطرف گردید

  • کد خبر : 34476
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، علیرضا گوروئی فرماندار، درویشعلی کریمی مدیرکل آبفا روستایی، صادق حقیقی پور مدیرعامل آبفا خوزستان، به همراه جمعی از مدیران شهرستان و مردم، چهار پروژه بزرگ آیین آغاز عملیات اجرایی فاز اول […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، علیرضا گوروئی فرماندار، درویشعلی کریمی مدیرکل آبفا روستایی، صادق حقیقی پور مدیرعامل آبفا خوزستان، به همراه جمعی از مدیران شهرستان و مردم، چهار پروژه بزرگ آیین آغاز عملیات اجرایی فاز اول پروژه احداث بلوار دوم مسجدسلیمان، مراسم آغاز به کار اجرای پروژه آبرسانی به ۱۵ روستای لهبری بخش گلگیر، پروژه گداربا ۳۶ روستای بخش مرکزی شهرستان مسجدسلیمان، همچنین آیین کلنگ زنی اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب منطقه هسته مرکزی و نمره چهل برگزار شد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علی عسگر ظاهری در این آیین اظهار داشت خوشحالم که امروز دغدغه های مردم با تلاش مسئولین و حمایت های دولت و استاندار محترم در این شهرستان همانند آب آشامیدنی، راههای شهرستان، فاضلاب و… در حال برطرف شدن است. وی در ارتباط با آغاز فاز اول پروژه احداث بلوار دوم مسجدسلیمان گفت: با توجهاتی که انجام شد بخشی از اعتبار مورد نیاز تامین و عملیات اجرایی آن آغاز می شود. ظاهری ادامه داد: از استاندار محترم می خواهم تا حصول نتیجه همچنان به حمایت های خود ادامه بدهد چرا که با احداث این مسیر کنار گذر گره ترافیکی مسجدسلیمان برطرف خواهد شد.

وی با تشریح اعتبار پروژه بلوار دوم در سال جاری ادامه داد: اعتبار اولیه این پروژه ۶۰ میلیارد تومان برآورد گردیده، و قرار بر این است که در در حال حاضر طی سه یا چهار فاز به صورت ادواری هزینه فوق تزریق شود، بودجه سال ۹۶ آن ۱۵ میلیارد تومان بوده ، که از این پانزده میلیارد تومان، ما حدود پنج و نیم میلیارد تومان به صورت تخصیص دریافت نموده ایم که پروژه را در سال ۹۷ استارت بزنیم.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ظاهری در ارتباط با آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به ۱۵ روستای لهبری بخش گلگیر و پروژه گدارکه ۳۶ روستای بخش مرکزی شهرستان مسجدسلیمان را در بر می گیرد نیز گفت: با اجرای این پروژه ۴۵۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۸۰۰ نفر از آب آشامیدنی بهره مند خواهند شد. وی طول خط انتقال و شبکه توزیع را ۱۱۲۰۰۰ متر و حجم مخازن ذخیره را ۳۶۵۰ متر مکعب اعلام کرد که محل تامین این آب نیز دریاچه سد مسجدسلیمان خواهد بود. ظاهری در ارتباط با پروژه بزرگ فاضلاب شهرستان نیز گفت: اگر چه مسجدسلیمان یک گذشته بسیار خوبی داشته است اما این شهرستان طی ۱۱۰ سال گذشته فاقد شبکه فاضلاب بوده است که با تلاش و همدلی همه مجموعه شهرستان امسال این مشکل برطرف گردید. وی ادامه داد: در طرح اصلاح شبکه آب مسجدسلیمان امسال ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سال ۹۶-۹۷ اختصاص داده شد که در حال انجام است و جا دارد از زحمات دولت، استاندار و فرماندار محترم تقدیر و تشکر نمایم. ظاهری با گلایه از کند بودن روند پروژه اصلاح آب گفت: از مجری محترم این پروژه می خواهم کار را در فواصل کوتاه انجام و تست کنند تا مردم بیش از این به زحمت نیفتند تا مراجعات معترضین نیز کاهش یابد…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.