• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

مشكل جديدي كه از طرف آموزش و پرورش ايجاد شد همه مردم گلگير را شوكه كرد

  • کد خبر : 3444
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶

اگر هدف از اجراي اين بخشنامه كاهش هزينه ها باشد باز هم غير منطقي به نظر مي رسد چرا كه مسلماً جبران آن هزينه بيشتري بر دولت تحميل خواهد كرد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهرداد آقا بيگي رييس شوراي شهر گلگير در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با مشكلات اين […]

اگر هدف از اجراي اين بخشنامه كاهش هزينه ها باشد باز هم غير منطقي به نظر مي رسد چرا كه مسلماً جبران آن هزينه بيشتري بر دولت تحميل خواهد كرد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهرداد آقا بيگي رييس شوراي شهر گلگير در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با مشكلات اين شهر و همچنين مشكل پيش آمده براي يكي از مدارس راهنمايي در گلگير گفت: همان گونه كه مستحضريد گلگير به تازگي شهر شده و با مشكلات عديده اي رو به رو است مثل: عدم برخورداري از حداقل امكانات بهداشت و درمان به طوري كه حتي يك پزشك 24 ساعته ندارد.

در بحث خدمات شهري حتي يك خيابان آسفالته ندارد و ورودي شهر در وضعيت نا به ساماني قرار دارد. مشكل فضاي سبز و هواي پر از گرد و غبار سمي منطقه ناشي از فعاليت كارخانه سيمان و … از ديگر مشكلات گلگير مي باشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رييس شوراي شهر گلگير در ارتباط با مشكل پيش آمده براي مدرسه راهنمايي اين شهرستان گفت: در حالي كه اعضاي شوراي شهر در حال بررسي مشكلات موجود بودند، ناگهان مشكل جديدي كه از طرف آموزش و پرورش ايجاد شد همه مردم شهر از جمله خود ما را شوكه كرد، در همان هفته اول مدارس اعلام شد با توجه به بخشنامه ي جديد، مدرسه راهنمايي گل گير بايد تعطيل شود.

اين مشكل اضافه شد بر مشكل سرويس اياب و ذهاب دبيرستاني ها به مدارس مسجدسليمان كه هرچه پيگيري كرده ايم متأسفانه تاكنون حل نشده است. اين خبر نا خوشايند براي ما و مردم اصلاً قابل باور نبود، چگونه ممكن است مدرسه اي كه حدود 20 سال قبل از انقلاب فعاليتش را شروع كرده است، تعطيل و يا ادغام شود.

اين در حالي بود كه با توجه به شهر شدن گل گير انتظار همه مردم شهر برخورداري از امكانات بيشتر از جمله دبيرستان بود و ما در حال برنامه ريزي و پيگيري براي راه اندازي يك دبيرستان بوديم تا ديگر دانش آموزان با اين همه مسافت را تا مسجدسليمان طي نكنند. به هر حال موضوع را فوري از طريق مسئولين محترم آموزش و پرورش مسجدسليمان جويا شديم و جلسات متعددي با اين عزيزان برگزار كرديم كه تاكنون راهكار اصولي و نتيجه اي قانع كننده دريافت نكرده ايم.

در آخرين مذاكراتي كه با آقاي فردي پور رئيس محترم آموزش و پرورش صورت گرفته ايشان عنوان نمودند كه اين بخشنامه يك بخشنامه وزارتي است و در حال پيگيري و حل موضوع از مقامات بالاتر هستيم. اما سؤال اينجاست آيا داير نكردن سرويس اياب و ذهاب بچه هاي دبيرستاني يا اعزام نشدن معلم كلاس اول ابتدايي تاكنون، هم وزارتي است؟

پيگيري هايي هم به صورت تماس تلفني و مكاتبه از طريق دفتر نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار محترم انجام شد كه تاكنون به نتيجه مشخصي نرسيده است. اينجانب به عنوان يك شهروند گل گير و نماينده مردم، اجراي اين بخشنامه كه مسئولين محترم آموزش و پرورش شهرستان از آن صحبت مي كنند در شهر گل گير را كاملاً غير كارشناسي مي دانم، آيا چنين بخشنامه اي نبايد حداقل 4 ماه قبل از شروع مدارس اطلاع رساني مي شد تا پيگيري هاي لازم صورت مي پذيرفت. مسئله تعطيلي يا ادغام مدارس راهنمايي و دبيرستان، مردم گلگير را دچار فشار عصبي و سردرگمي شديد و معلمان و خصوصاً دانش آموزان اين مقاطع را كاملاً بي انگيزه كرده است، واقعاً چه كسي جواب گوي عقب افتادگي تحصيلي اين دانش آموزان خواهد بود؟ تعدادي از دانش آموزان به فكر ترك تحصيل و تعدادي ديگر در فكر مهاجرت به شهر هاي ديگر مي باشند كه اگر فوري رفع مشكل نشود گل گير به جاي شهر به سمت زاغه نشيني خواهد رفت. اگر هدف از اجراي اين بخشنامه كاهش هزينه ها باشد باز هم غير منطقي به نظر مي رسد همان طور كه عرض شد، حداقل نيمي از دانش آموزان ترك تحصيل خواهند نمود كه اين خود در آينده مي تواند مشكلات اجتماعي و اقتصادي زيادي را به خانواده ها و جامعه وارد نمايد كه مسلماً جبران آن هزينه بيشتري بر دولت تحميل خواهد كرد.

ضمن آن كه از همين الآن بايد به فكر تقويت نهضت سواد آموزي جهت آموزش در ميانسالي بود. ما اعضاي شوراي شهر گل گير از امام جمعه محترم شهرستان، نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و ساير مسئولين محترم تقاضامنديم با توجه به گذشت نزديك يك ماه از شروع مدارس با درايت خود اين مشكلات اساسي را سريع تر مرتفع سازند. در پايان لازم مي دانم از آقاي فردي پور به دليل برگزاري جلسات تشكر نمايم و همچنين به عنوان رئيس شوراي شهر گل گير از زحمات و پي گيري هاي كليه همكاران محترم در شوراي اسلامي شهر گل گير تشكر نمايم و عرض كنم كه رسانه اي كردن برخي مشكلات جهت شفاف سازي و آگاهي مردم و نهايتاً حل سريع مشكلات مي باشد و نهايت تلاشمان اين است كه با تعامل و همكاري با مسئولين محترم گوشه اي از مشكلات نامحدود شهر را پيگيري نمائيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 57در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 57
  1. با با اين ديگه كجاست.به خدا اين يكي ديگه از ستم بيشتره.مسولين مگه عصر حجره

  2. شوراي گلگير تشكر. سواد برا چيه? اخه اگه سواد داشته باشن فردا مثل شما گه گاهي چرت برخي مسولينو پاره ميكنن. بيخيال همون بيسوادي بهتره تو عصر تصرف فضا

  3. مسولين اگه اسيري به يك نفر خواندن ياد ميداد ازاد ميشد. حالا ببينيد حق گرفتن اموزش جرمش چقد سنگينه

  4. دستت درد نکنه حاج مهرداد
    احتمالا” یکی از سوالات کنکور این باشد: شهری بدون مدرسه راهنمایی را نام ببرید؟
    ولی فکر کنم بد نباشه در کمبودها و مشکلات حرف اول رو بزنیم و معروف بشیم
    اصلا مهندس آقابیگی چیکار داری ما میخوایم معروف بشیم.

  5. مگر مسجدسلیمان بعد از چند صد سال آباد شد که توابع ش آباد بشه
    کی به فکر مردم شریف و قانع مسدسلیمان و گلگیره

  6. به عنوان یکی از اهالی آن شهر واقعا تاسف میخورم به حال مسئولینی که هرگز به فکر مردم اونجا نیستن! مسولين اداره ی آموزش پرورش آیا اگر فرزند شما هم محصل شهر گلگیر بود چنین اتفاقاتی رخ مید!؟ 
    شما به چه حقی فرزندان با استعداد این دیار رو از حق تحصیل محروم میکنید! 
    شما چطور بی توجه به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اهمیت و توجه به علم و دانش میاین و چنین تصمیمی رو که واقعا هیچ عاقل و خردمندی از روی منطق نمیدونه میگیرید؟!
    شما چطور میتونید مسئولیت مسافرت اجباری دانش آموزان و خطراتی رو که برای اون ها در طول مسیر به وجود میاد رو به عهده بگیرید! 
    چطور میشه باور کرد مدرسه ای که در قبل از انقلاب دایر بوده! و با توجه به شعار های دولت فعلی بیاد و تعطیل شه؟!
    یعنی دارید از زمان قبل از انقلاب هم عقب تر میرید! یعنی اینقدر بی برنامه؟! اینقدر دقیقه ی 90؟! اینقدر بی توجه به حق الناس؟! 

  7. مگر مسجدسلیمان بعد از چند صد سال آباد شد که توابع ش(گلگیر) آباد بشه
    کی به فکر مردم شریف و قانع مسجدسلیمان و گلگیره

  8. وقتی تحصیلات ابتدایی رایگان حق هر ایرانی هست طبق قانون اساسی چرا باید یک شهر به علت دوری از پایتخت به همچین مشکلی دچار بشه ؟ متاسفانه هزینه های بعضی از آقازدگان در ماه از هزینه های کل چنین شهرها و روستاهایی بالاتر هست و این یک درد هست در کشوری اسلامی. از مسئولان انتظار میره رسیدگی کنند به درد این مردم که در تمام تاریخ این کشور همپای دیگر نقاط کشور به وظیفه خودشون عمل و از انقلاب و کشور دفاع کردند.

  9. امیدوارم پیگیری های مسئولین شورای شهر نتیجه بخش باشه! 
    شخصا انتظار داشتم با گذشت مدت زمانی از شهر شدن گلگیر امکانات افزایش پیدا کنه ! اما به نظر میاد مسئولین کمر همت به خالی از سکنه شدن این شهر بستن! 
    از نماینده ی مجلس آقای جلیلی خواهشمندیم این مسئله رو حتما پیگیری کنن! ایشون به عنوان نماینده ی این مردم در مجلس شورای اسلامی انشالله که پیگیر این موضوع خواهند بود. از ایشون انتظار دارم تبعات این تصمیم رو واکاوی کنن . بنده مطمئن هستم این تصمیم نه به صلاح مردم اونجا هست و نه باعث افتخار مسئولین ! 

  10. دست گل جدید آقایون مبارک. آفرین یه بولدیزر بردارید کلا شهر را خراب کنید. اصلا چرا زحمت میکشید ؟ بهشون بگیر برن ازون شهر. ضمنا ممنون از آقای آقابیگی بابت پیگیری هاشون

  11. از مسٔولین عاجزانه خواهشمندم که برای سال تحصیلی‌ِ فعلی مدرسهٔ راهنمایی‌ را بازگشایی نمایید. زیرا هیچ کدام از ساکنین آمادگی و تدارک برای این حادثهٔ غیر مترقبه (بسته شدن مدرسه) نداشته‌اند.

    و الا گناه عقب افتادن این دانش آموزان از زندگی‌ به مدت یکسال به گردن شماست. زیرا که این موضوع را باید مدت‌ها قبل اطلاع می‌دادید تا این خانواده‌ها تدارک لازم را برای مهاجرت از شهرستان گلگیر می‌دیدند.
    در کشورهای خارج چنین تصمیمی را حد اقل ۲ سال قبل به اطلاع عموم میرسانند. 

  12. اون از گردو خاک سیمان. شهری که ساعتی آب داره. همیشه آب نداره. اون از جاده هاش. حالا هم مدرسه . واقعا آدم خجالت میکشه . فردا یکی از همین بچه ها توی این جاده اتفاقی براش بی افته میخواین چیکار کنین؟

  13. جا دارد از زحمات شما تشکر شود نداشتن مدرسه در تمام مقاطع دیگر برای شهرها خنده آور است چه برسد به تعطیلی آنها قطعا بازنگری به نظرهای غیر اصولی برخی مدیران پاسخگویی دولت تدبیر و امید را راحت تر خواهد کرد یادمان نرود که بچه های امروز آینده فردای ما هستند و باید در آینده ایران اسلامی را سربلند کنند فراموش نکنیم که خداوند بر اعمال ما ناظر است

  14. یادمان باشد اقای وزیر یا سرپرست وزارت خانه
    غفلت از کودکان، ترک پایه و اساس زندگی است .
    مشکلات با این علت رخ می دهند که “من می دانم که باید کمک کنم ، اما من نمیدانم چگونه بایدبه او کمک کنم” و این زمانی است که ما نمی فهمیم چه می کنیم
    آنچه ما نیاز داریم توانایی و عمل مسئولانه است
    مهارت های مدبرانه مدیران را قادر به داشتن دانش توانایی های واقعی ، نگرش وارزش می کند
    پس مدیران امروز تویی که دستت میرسد کاری کن
    با دقت بیشتر اندیشه کنید تا در برابر تعهدمان به مردم پاسخگو باشید فراموش نکنیم امامان فرمود همه مسئولند و فرذاموش نکنیماماممان فرمود من یک موی این کوخ نشینان را به هزاران کاخ نشین نمی دهم
    فراموش نکنیم سوگندها را فراموش نکنیم عهدمان را
    امیر کبیر های اینده ما در چشمان مهربان کودکان امروز شهر گلگیر تجلی یافته
    محرومیت کودکان از تحصیل خلاف قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است
    پس بهتر بیندیشیم تا بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم و دست ناتوان کودکان قشر زحمت کش جامعه را در طوفانبی سوادی رها نکنیم

  15. دستت درد نکنه حاج مهرداد
    احتمالا”یکی از سولات کنکور این باشه: شهری بدون مدرسه راهنمایی را نام ببرید؟
    اصلا” مهندس آقابیگی شما چیکار داری ما میخوایم معروف بشیم البته از نظر مشکلات

  16. من فکر می کنم که داشتن محیط آموزشی سالم ٬ بهداشت وتغذیه کافی حداقل حقوق یک شهروند در کشوری مانند ایران است. از طرفی هزینه نمودن در این بخش به واقع سرمایه گذاری است و به قول شاعر: چشمها را باید شست جور دیگر باید دید

  17. حاجي حالا كه در دولت اميد داريم نا اميد ميشيم. مكتب خانه, ملا لري و … از كجا پيدا ميشن … فكري بايد كرد اقايونم خوشحال مي شن

  18. تشكر ازاقاي مرادي عزيز و شورا. اگه اين نظرات يه جوري به سمع مقامات بالا برسه ممنون ميشيم

  19. ایابعد از مدت ها که گلگیر تبدیل به شهر شده اموزش وپرورش نهایت خوش انصافی رو به شهر و مردم گلگیر دادن که بیان مدرسه راهنمایی شهر گلگیر رو از بچه های محروم این شهر بگیرن ایا به نظر شما که مسولین این شهر هستید کار درستی میکنید؟

  20. واقعا خسته نباشید بعد تعطیلی مدرسه چند خانواده باید به شهر کوچ کنند .

  21. بیاییم ابتدا ریشه مشکلات ومسائل رابیابیم،سپس راحل ها رادرست تشخیص دهیم وآنگاه با در نظر گرفتن عوامل بازدارنده وپیش برنده راحل وراهبرد تغییر مشکل مورد نظر را پیشنهاد کنیم.

  22. هر آموزشگاهی را که باز کنید در زندانی را بسته اید.

  23. بیاییم ابتداریشه مشکلات و مسائل رابیابیم،سپس راه حل هارادرست تشخیص دهیم وآنگاه بادرنظر گرفتن عوامل بازدارنده و پیش برنده راحل و راهبرد تغییر مشکل را پیشنهاد کنیم .

  24. هرآموزشگاهی که باز شود در زندانی بسته میشود.

  25. برخی اوقات به نظر میاد مسئولین هدفمند دارن نارضایتی رو برای مردمان شهر گلگیر ایجاد میکنن تا یا اونهارو مجبور به مهاجرت اجباری کنند با توجه به این که تحصیل فرزندانشون براشون مهمه یا اینکه مجبور شن فرزندانشونو در جاده های خطرناک هر روز به شهری که در 45 کیلو متری اونها واقع هست بفرستند! این جای مسئله بسیار جالبتر خواهد بود که آیا یه نوجوان آن هم در اون سن قادر به مراقبت از خود در شهری چون مسجد سلیمان هست؟! آیا میتونه با مشکلاتی که هر لحظه ممکنه براش پیش بیاد رو به رو شه؟! و یه سوال دیگه مطرحه آیا آموزش پرورش حاضر به ارائه ی سرویس رفت و آمد مجانی برای این دانش آموزان خواهد بود؟! خیلی از خانواده ها توانایی مالی پرداخت چنین هزینه هایی رو ندارن! آقایونی که مدرسه ای دولتی رو تعطیل میکنید راهکار بدید الان! اگه واقعا مسئولین آموزش پرورش در اون شهر نمیتونن مشکل رو برطرف کنن حتما از تهران باید این مسئله پیگیری شه! 

  26. جونم به لبم رسيده دارم ميميرم. عده اي قاتل منند. انها هيچگاه محاكمه نميشن. عده اي دنبال اينند كه نميرم احتمالن اينا را محاكمه كنن

  27. اكثر كم لطفي ها از همين مسئولين شهري خودمان است آخه وقتي نهضت سواد آموزي در دور افتاده ترين نقاط كشور فعاليت دارد يا در استان زنجان مدرسه تك دانش آموزي وجود دارد چرا بايد اين مدرسه تعطيل شود معلوم مي شود خودمان تنگ نظري كرده ام والا وقتي تعليم و تربيت جز شعار دينيمان است چطور كسي در سطح وزارتي با آن مخالفت مي كند آقايان آيا از منشور حقوقي دانش آموزان اطلاعي داريد
    دانش آموز دارای حق آزادی عقیده و بیان و مصونیت پس از بیان است.
    دانش آموز مصون از تعرضات جسمانی، روانی، و حیثیتی است و کرامت والای شخصیت انسانی وی باید مورد احترام قرار گیرد.
    هیچ دانش آموزی را نمی توان بی دلیل نسبت به مکالمات تلفنی و وسایل شخصی از قبیل کمدها و لباسها مورد تجسس قرار داد.
    دانش آموز حق دارد از مدرسین توانمند و برجسته در ابعاد علمی و اخلاقی بهره مندشود.
    دانش آموز از حق تناسب محیط آموزش با فعالیت های آموزشی برخوردار است.
    دانش آموزان حق دارند به طور یکسان از امکانات آموزشی بهره مند شوند.
    دانش آموزان حق دارند از آموزش های ویژه جهت رویارویی با بلایا و حوادث طبیعی بهره مند شوند.
    دانش آموزان حق دارند از منابع کمک آموزشی از قبیل کتابخانه ها، اینترنت و فناوری های جدید علمی و آموزشی مطابق با شرایط روز و قوانین جاری بهره مند شوند.
    دانش آموزان حق دارند از آموزش های مربوط به حقوق جنسی برخوردار شوند.
    دانش آموزان حق دارند در آموزش های رسمی نظام آموزش و پرورش از فراگیری اصول حقوق شهروندی و مهارتهای زندگی اجتماعی بهره مند شوند.
    دانش آموزان حق دارند در آموزش های رسمی نظام آموزش و پرورش از فراگیری اصول حقوق بشر و سایر اسناد و مقررات بین المللی در مورد حقوق کودک و دانش آموز بهره مند شوند.
    دانش آموزان حق برخورداری از مراقبت های بهداشتی و معاینات پزشکی و بهداشت روانی مستمر به منظور تشخیص، پیشگیری، پیش بینی و درمان را دارند.
    دانش آموزان حق برخورداری از محیط سالم و ایمن آموزشی به منظور تأمین بهداشت روانی و سلامت جسمانی را دارند.
    دانش آموزان حق دارند، از بیمه های مناسب در مقابل حوادث و بیماریها چه در محیط آموزشی و چه خارج از محیط آموزشی برخوردار باشند.
    دانش آموزان حق دارند در مقابل کلیه بهره کشی های اقتصادی و سوء استفاده های جنسی مورد حمایت های ویژه قرار گیرند.
    دانش آموزان حق دارند با اصول حفاظت از محیط زیست و استفاده بهینه از منابع طبیعی آشنا شوند.

  28. ممنون از لطفتان همتباران ايراني با اين همه حمايت ارزنده. جاي حرفي برا مسولين باقي نذاشتيد فقط بايد عمل كنند.ممنون

  29. راستي چرا اقاي فرديپور سكوت كرده? اقدامي كه نميكنه ? لاقل روزه سكوتشه بشكنه.

  30. …؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  31. باسلام.اقا مگه دولت نداره که شمابفکرکاهش هزینهاش هستید. ضمنآتومملکت ماازهرچی کم کنن ازبودجه اموزش پرورش کم نمیکنن چون همه جامعه اعتقاد وعلاقه خاصی به کسب علم ودانش دارن وهمه مسئولین ذی ربط بدون شک بفکرزیادکردن مراکزاموزشی هستن کم کردن و تعطیل کردن مدارس و مراکزاموزشی.خواهشآبفکربچه های معصوم مردم باشید که داخل سرما وگرما چطوربایدبه مناطق دورازمحل سکونتشون برن واسه درس خوندن.ویبفکرخانوادهاشون باشیدکه علاوه برهزینه های اضافی که بهشون تحمیل میشه تمام روز بایداسترس داشته باشن واسه سلامتی بچه هاشون تا بچه هاشون ازمدرسه برگردن.لطفآبجای بستن مدرسه گلگیربیاید1فکری بحال بازگشائی وگسترش این مکان بکنید

  32. توی این16 سال که اخوان گرام در راس کار بودند چرا از مشکلات ونارسایی های گلگیر خبری نبود.چی شده الان به فکر گلگیر ومشکلاتش افتادید

  33. اقا حبيب ببخشيد كه مشكلات ناراحتتون كرده چيزي نشده فقط مدرسمون تعطيل شده كه انم مهم نيست نبايد ميگفتيم كه امثال تو ناراحت نشن

  34. فرماندار محترم تا الان شورا با اميد حل مشكل جلو تحسن ما را گرفته لطفا فكري بكنيد. ديگه تحمل نداريم.

  35. به نظر میاد آقای حبیب از رفقای مسئولین آموزش پرورشن 🙂 زورشون اومده! چقدر دوست داشتم بدونم آی پی نظر ایشون از کجاست!

  36. اینکه بخوای با توجیه کاهش هزینه ها زندگی یه عده از مردمی رو که به حداقل ها قانع هستند
    رو مختل کنی واقعا فاجعه است حق آموزش و پرورش از ابتدایی ترین حقوق مردم ماست.
    کاش همه جا جلو هزینه های واقعا اضافه گرفته بشه .

  37. حبیب جان تا الآن مسئولیت پیگیری گردن دوستان دیگه بود
    حالا یکی داره درد مردم رو میگه تو ناراحتی چون امثال من و تو زیادند این حال و روز رو داریم
    در پایان : کافر همه را به کیش خویش می پندارد

  38. حبیب جان
    من از بیگانگان هرگز ننالم
    که هر چه بر سرم کرد آشنا کرد

  39. اوس حبیب
    یعنی نمیدو نی چون اعضای شورا هستند دارند مشکلات رو مطرح و پیگیری میکنند و فقط انجام وظیفه میکنند بچه ها به جای نفوس و فکر بد تشویق و حمایت کن اخوی

  40. خدري جان حرفات خيلي معنا دارند ولي امثال حبيب متوجه نيستند. اينا همانايي هستند كه از مسوليت فقط مزايا ، ماشين، اسمشون تو مراسما از بلند گو اعلام كنن را …ميخوان

  41. اقا حبيب ما برايمان فرقي نداره رضايي نماينده باشه يا جليلي يا هر بنده خدايي.ما هميشه داد زديم ولي فريادمان به جايي نرسيد الان به لطف نت و پيشرفت علم است كه كسي صدايمان را مي شنود الان به جاي دفاع كوركورانه بهتر است كاري كرد كه به بچه هاي مردم خداي نكرده ظلم نشود .
    با تشكر از سايت خوبتان اقاي مرادي

  42. با تشکر از زحمات شوراى محترم گلگىر
    باىد بگم باعث تاسف اگه بخوان مدرسه را تعطىل کنن,اىن بى عدالتى تا کى باىد ادامه پىدا کنه,ىه کم به فکر مردم باشىن…

  43. مانباید نسل کشی کنیم واز مسولین متحرم درخواست داریم  که از تعطیلی مدرسه راهنمایی در گلگیر جلوگیری کنن 

  44. باسلام وخسته نباشید:
    تشکراز زحمات وپیگیرهای مهندس اقابیگی .به امیدعمران وابادی زادگاهم گلگیر

  45. از اینکه می تونیم کاری بکنیم و نمی کنیم از اینکه می تونیم فریاد بزنیم ولی سکوت می کنیم از اینکه می دونیم که می تونیم ولی نمی خوایم که بدونیم .. و از اینکه می بینیم و چشمهامون رو می بندیم تادنیا رو ساده و بی درد سر ببینیم تا یک آرامش دروغی داشته باشیم چی نتیجه گرفتیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جزء بدبختی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! با تشکر از فریاد سرخ مهندس مهرداد آقابیگی رئیس محترم شورای شهر

  46. سلام و خسته نباشید:
    تشکر از مهندس اقابیگی.خوشحالیم از اینکه مشکلات شهر و مردم گلگیر را بلاخره کسی به گوش مسولین رساند و پیگیر نتیجه خوب برای مشکلاتمان هستید با سپاس

  47. lشکل حل نشد هیچ مدرسه راهنمایی اصلا معلم ندارد حالا مدیر هیچ

  48. انگار جنگ برا مردم خوزستان تمومی نداره-میخوام به مسئولین بگم روح مردم خوزستان رنجورتر ازاین حرفهاست که بتونن این شوک روانی رو تحمل کنن.خدارا شکر کسانی هستند که قلبشون از این ظلم به در دآمدخوشا به غیرتتون شوراهای شهر.

  49. در آن شهری که مردانش عصا از کور می دزدند من از خوش باوری آنجا محبت جستجوکردم
    باید بگم مسئولین از ساده دلی ومظلومیت واعتماد این شهر سوء استفاده نموده(عصا از کور دزدیدند)وبدون اینکه جواب روشنی به مردم بدهند در این سکوت سنگین می خواهند این مسئله را به دست فراموشی بسپارند ولی آگاه باشید کسانی که 8سال در خاک وخون توانستند به پیروزی برسند حتما هم در حل این مشکل بزرگ موفق می شوند چه مسئولین باشند وچه نباشندوباید به مردم ساده دل این دیار بگویم آسوده بخوابید چرا که قلندر بیدار است(شوراهای شهر و…)از مهندس آقابیگی به خاطر تلاش در این راستا قدردانی می شود.

  50. انگار جنگ برا مردم خوزستان تمومی نداره-میخوام به مسئولین بگم روح مردم خوزستان رنجورتر ازاین حرفهاست که بتونن این شوک روانی رو تحمل کنن.خدارا شکر کسانی هستند که قلبشون از این ظلم به در دآمدخوشا به غیرتتون شوراهای شهر.

  51. در آن شهری که مردانش عصا از کور می دزدند من از خوش باوری آنجا محبت جستجوکردم
    باید بگم مسئولین از ساده دلی ومظلومیت واعتماد این شهر سوء استفاده نموده(عصا از کور دزدیدند)وبدون اینکه جواب روشنی به مردم بدهند در این سکوت سنگین می خواهند این مسئله را به دست فراموشی بسپارند ولی آگاه باشید کسانی که ۸سال در خاک وخون توانستند به پیروزی برسند حتما هم در حل این مشکل بزرگ موفق می شوند چه مسئولین باشند وچه نباشندوباید به مردم ساده دل این دیار بگویم آسوده بخوابید چرا که قلندر بیدار است(شوراهای شهر و…)از مهندس آقابیگی به خاطر تلاش در این راستا قدردانی می شود

  52. با سلام خدمت شیرون آسماری:

    آقای آقابیگی واقعا ممنونتم مو نونم مسئولین تا کی اخون به گلگیر بی توجه ای بکنن و با یوکه گلگیر شهر آبی ولی محروم بمهنه ولی مهم همت مردم و امثال تونه که گلگیر اسازه.

  53. دستت درد نکنه آقای رييس. مدرسه را کامل تعطیل کردی. یکماه گذشته معلم کلاس اول دبستان نیست. معلم راهنمایی هم که فقط یکی میومد که دیگه نمیاد. خوبه دست اندرکاران خودی هم تو آموزش پرورش زیادند. اسم خودتون معلم یا مدیر گذاشتید. مدیر باید بتونه تو بحرانها تصمیم بگیره و گرنه شرایط عادی را که همه می تونند مدیریت کنند. معلما كه سر کلاسها نمیرن و فقط دنبال بهانه اند که در خانه شان باشند. شمايي که خوب بلد هستيد بخشنامه اجرا کنید چرا قانون را در خصوص چنین معلمانی اجرا نمی کنید. چرا قانون را برا خودتون اجرا نمی کنید که یکی از مدارس راهنمایی هنوز یک کلمه درس نخونده اند. معلم کلاس اول هم تاکنون نرفته که این هم از بی مدیریتی شما مسئولين است. چرا قانون برا خودتون اجرا نمیکنید. میز مدیریت رو سفت بچسبيد و رایزنی کنيد برا اینکه تعویض نشید. همین جوری میخوایم در آینده خودکفا بشیم در حالی که امثال شماها با بی حق سواد دار شدن از مردم منطقه ای را گرفته ايد.این روزها به هر مهمانی میگی بیشتر بمون میکه نه بچم کلاس داره باید برم. حساب کن گلگیر یک ماه معلم نداره. بابا در منطقه ای از چهارمحال بختیاری بنام لشتر جایی بسیار دور افتاده کلاسهاش درسی به موقع برگزار شده اند. چگونه در شهر گلگیر که فاصله نیم ساعته با شهرستان دارد تاکنون راهنمای و دبستانش یک کلمه درس داده نشده اند. آقایون اگه مسئله تشکیل کلاسها حل نشد مطمئن باشيد ازطریق بازرسی کل کشورو دفتر مقام معظم رهبری موضوع پیگیری میشه….

  54. با سلام وقتی خبر را خواندم واقعا” شوکه شدم تعطیل کردن یک مرکز اموزشی در هر سطحی که باشد به هر بهانه ای واقعا” جای تاسف دارد اما وقتی به سابقه این مدرسه نگاه می کنی درد وناراحتی بیشتر می شود . آقای فردیپور مدرسه ای که سابقه اش به قبل از انقلاب اسلامی بر می گردد به کدامین دلیل تعطیل می شود؟؟؟؟؟؟؟ایا می دانی که از دامن همین مدرسه چه جوانانی به درجات بالا علمی رسیده اند ؟؟؟؟؟ یقینا” می دانی که در بدنه امروز اموزش پرورش مسجد سلیمان نیز چندین تن از کارمندان و معلمانی هستند که از همین مدرسه شروع کرده اند ؟؟؟؟ اما بعد از شورای اسلامی شهر گلگیر می خواهیم که با تمام قدرت و انرژی جلوی این کار بایستند .پشنهاد می کنم به تمام کسانی که که در این مدرسه درس خوانده ایم یک روز مشخص تعیین کنیم و بنشینیم در این مورد با شورا هم فکری کنیم تا راه کاری بیابیم و جلو این کار را بگیریم باز هم لازم می دانم از اعضای شورای اسلامی گلگیربه خاطر پی گیری ها وتلاش های که می کنید تشکر کنم و از شما ها که تحصیل کرده های این سرزمین هستید انتظاری فراتر ازین می رود.

  55. شنیده ام. عده ای مشکل تعطیلی یکماه مدارس و ایجاد بی نظمی آموزشی را به سرپرست آموزش و پرورش و دفتر مقام معظم رهبری شکایت کرده اند. مسولین خودشونو برا یک پاسخگویی آماده کنند.

  56. واقعا تاسف آوره
    مسئولین اصفهانی دارند توی همه ده کوره های اصفهان دانشگاه دولتی احداث میکنند
    اونوقت حضرات دارند مدارس شهر رو تعطیل می کنند…

  57. میخواستم به مردم مسجد سلیمان بگم به خودتون بیایید با این همه نفت و ثروت خدا دادی چرا جاده ی مسجدسلیمان باید پر از دست انداز باشه؟!مسجدسلیمان باید عروس ایران باشه، اجازه ندید نفتتون خرج استانای دیگه بشه اول شما، اول مسجدسلیمان!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.