• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

چهارمین آتشسوزی در مسجدسلیمان طی 24 ساعت گذشته:
آتش سوزی در فاز ۲ منطقه هشت بنگله مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 34398
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- آتش سوزی صبح امروز در منطقه فاز ۲ هشت بنگله شهر مسجدسلیمان با حضور نیروهای امدادی سازمان های مختلف مهار و خاموش شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حوالی ساعت ۱۰صبح امروز وقوع یک فقره آتش سوزی در منطقه وسیعی از فضای سبز و درختان واقع در منطقه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- آتش سوزی صبح امروز در منطقه فاز ۲ هشت بنگله شهر مسجدسلیمان با حضور نیروهای امدادی سازمان های مختلف مهار و خاموش شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حوالی ساعت ۱۰صبح امروز وقوع یک فقره آتش سوزی در منطقه وسیعی از فضای سبز و درختان واقع در منطقه فاز ۲ فرهنگیان به به وقوع پیوست که با حضور به موقع نیروهای آتشنشانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، آتش نشانی شهرداری و همچنین پرسنل ادارات گاز، حفاظت محیط زیست، برق، نیروی انتظامی و پایگاه شهید آسیایی هوانیروز، هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ این آتشسوزی مهار و اقدامات لازم صورت گرفت. متأسفانه در این حادثه تعداد زیادی از درختان و فضای سبز طعمه حریق گردید. ترکیان رییس HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این ارتباط گفت: علیرغم نزدیکی منازل مسکونی به محل حادثه، با سرعت عمل نیروهای عملیاتی حاضر در محل از سرایت آتش به منازل مسکونی و خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از روز گذشته این چهارمین آتشسوزی ست که در مسجدسلیمان به وقوع پیوست هاست. در حادثه ی نخست ، آتش یک انبار خرید و جمع آوری ضایعات را طعمه ی خود ساخت. در حادثه دوم روز گذشته خبر آتش سوزی در ورزشگاه کارگران بی بیان مخابره گردید. در حادثه ی سوم که در اوج گرمای روز اتفاق افتاد در ساعت ۵۰/۱۴ دقیقه خبر آتش سوزی در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی واقع در منطقه سرکوره ها رخ داد و صبح تمروز نیز چهارمین حادثه آتشسوزی در منطقه فاز ۲ هشت بنگله به وقوع پیوست. شنیده ها حاکی از آن است ستاد مدیریت بحران شهرستان قرار است امروز جلسه ای را در این ارتباط برگزار نماید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.