• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
3

این چه عدالتی است که فولاد مبارکه سپاهان به تیم سپاهان، کارخانجات ایران‌خودرو و سایپا که دولتی هستند، به تیم‌های پیکان و سایپا می توانند کمک کنند، اما وزارت نفت حق هزینه برای تیم نفت مسجدسلیمان را ندارد؟

  • کد خبر : 34281
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- این چه عدالتی است که فولاد مبارکه سپاهان در اصفهان می‌تواند به سپاهان کمک کند، اما وزارت نفت به تیم نفت مسجدسلیمان نه؟ این چه عدالتی است که در تهران کارخانه ایران‌خودرو و سایپا که دولتی هستند، می‌توانند به تیم‌های پیکان و سایپا کمک کنند، اما وزارت نفت حق هزینه برای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- این چه عدالتی است که فولاد مبارکه سپاهان در اصفهان می‌تواند به سپاهان کمک کند، اما وزارت نفت به تیم نفت مسجدسلیمان نه؟ این چه عدالتی است که در تهران کارخانه ایران‌خودرو و سایپا که دولتی هستند، می‌توانند به تیم‌های پیکان و سایپا کمک کنند، اما وزارت نفت حق هزینه برای تیم نفت مسجدسلیمان را ندارد؟ این‌ها عدالت نیست، ناعدالتی است. اگر ارگان‌های دولتی حق هزینه برای تیم‌های فوتبال را ندارند، هیچ تیمی نباید از امکانات دولتی استفاده کند نه اینکه برخی از این امکانات بهره ببرند و بعضی‌ها نه.

بیشتر تیم‌های فوتبال ما چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک دولتی هستند. یعنی اکثر قریب به اتفاق آن ها، اما بعضی از آن‌ها بودجه مصوب دارند و بعضی از آن‌ها نه !مثل نفت مسجدسلیمان که به این بهانه قربانی حضور در لیگ برتر می‌شود و حتی شاید جای خود را به تیم دیگری بدهد. این تیم حتی اگر موفق به صعود به لیگ برتر شود، با این وضعیت آماده‌سازی مهمان یک‌ساله لیگ برتر خواهد بود! قانونی در مجلس مصوب شده که بر این اساس وزارت نفت نمی‌تواند تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال را ساپورت مالی کند! اما منعی برای هزینه برای تیم‌های حاضر در دسته اول ندارد و حتی می‌تواند تیم‌های دیگر رشته‌ها را در هر رده‌ای حمایت کند! واقعاً مانده‌ایم این چه قانونی است که به بهانه آن قرار است تیم نفت مسجدسلیمان قربانی شود؟ به شهر مسجدسلیمان شهر اولین‌ها که می‌روی، غبار محرومیت را می‌بینی، اما مردمش دلخوشند. دلخوشی‌شان به تیمی است به نام نفت مسجدسلیمان. تیمی که در همین سال‌های اندک حضور در سطح اول، معرف بازیکنان خوبی بوده، از جمله بازیکنی مثل وحید امیری که در جام جهانی ۲۰۱۸ یکی از بهترین‌های ایران است و به خصوص بعد از لایی به پیکه مورد بحث قرار گرفته است.

جالب است اولین اکتشاف نفت در شهر مسجدسلیمان انجام شده و این شهر، شهر اولین هاست و حتی می‌گویند فوتبال از این شهر سر بلند کرد، اما تیم این شهر ندار و بی‌پول است!

 این چه عدالتی است که فولاد مبارکه سپاهان در اصفهان می‌تواند به سپاهان کمک کند، اما وزارت نفت به تیم نفت مسجدسلیمان نه؟ این چه عدالتی است که در تهران کارخانه ایران‌خودرو و سایپا که دولتی هستند، می‌توانند به تیم‌های پیکان و سایپا کمک کنند، اما وزارت نفت حق هزینه برای تیم نفت مسجدسلیمان را ندارد؟ این‌ها عدالت نیست، ناعدالتی است. اگر ارگان‌های دولتی حق هزینه برای تیم‌های فوتبال را ندارند، هیچ تیمی نباید از امکانات دولتی استفاده کند نه اینکه برخی از این امکانات بهره ببرند و بعضی‌ها نه.

نمی‌دانیم دیگر چه بگوییم. وضعیت پارس جنوبی جم هم همین‌طور است. تیمی که در منطقه محروم جم واقع شده، به بهانه حضور در لیگ برتر دیگر از سوی وزارت نفت حمایت نمی‌شود و به زودی است که این تیم هم همانند نفت تهران به چالش کشیده شود. آقایان نمایندگان مجلس، کمی انصاف. نفت مسجدسلیمان می‌میرد از بس که پول ندارد.

مرجع/ خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.