• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

مالک متمول خونه به خونه:
مردم بابل منتظر باشند، قرار است از سوی فدراسیون فوتبال به ما اطلاع بدهند که به جای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر حضور داشته باشیم

  • کد خبر : 34268
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- قاسم حسن زاده مالک خونه به خونه بابل درخصوص این که شنیده شده است خونه به خونه بابل قرار است به جای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر حضور داشته باشد، گفت: قرار است که از سوی فدراسیون فوتبال به ما اطلاع بدهند که به جای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر حضور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- قاسم حسن زاده مالک خونه به خونه بابل درخصوص این که شنیده شده است خونه به خونه بابل قرار است به جای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر حضور داشته باشد، گفت: قرار است که از سوی فدراسیون فوتبال به ما اطلاع بدهند که به جای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر حضور داشته باشیم. با توجه به این که مهلت تکمیل مدارک تیم نفت مسجدسلیمان به پایان رسیده است ما منتظر هستیم تا فدراسیون رأی نهایی را اعلام کند.

وی در ادامه گفت: نزدیک به ۲ ماه است که ما منتظر این هستیم تا در لیگ برتر حاضر شویم. اگر این اتفاق بیفتد مطمئناً ۱۰۰ درصد تیم را قدرتمند روانه مسابقات می کنیم درست است وقت کم داریم و زیادتر بازیکنان به تیم های دیگری منتقل شدند ولی در حال حاضر با بازیکنان و سرمربی مدنظر مذاکره کردیم. با ۳ گزینه سرمربی مذاکره کرده ایم که ۲ گزینه آن خارجی هستند.

حسن زاده در ادامه درباره این که گفته شده تیم خونه به خونه مشکلات مالی زیادی دارد و حتی ممکن است منحل شود نیز گفت: این ها حواشی است که دشمنان برای ما به وجود آورده اند. ما هیچ مشکل مالی نداریم، مردم بابل منتظر باشند اگر خبری از سوی فدراسیون به ما باشند حتماً اعلام می کنیم، شک نکنید که ما لیگ برتری هستیم، این حواشی که ساخته می شود فقط دشمنان خونه به خونه هستند. ما بازیکنان خوبی را مذاکره کردیم تا در تیم حضور داشته باشند حتی می توانیم از بازیکنان امید خونه به خونه استفاده کنیم چرا که آینده خوبی دارند و می توانند به تیم کمک کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.