• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان:
این حق باشگاه است که بازیکن با کیفیت جذب کند/ لازم باشد لیست بازیکنان مد نظر فکری را رسانه ای می کنیم

  • کد خبر : 34253
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت که سرمربی این تیم، استعفای کتبی به باشگاه ارائه نکرده است.کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با تسنیم درباره استعفای محمود فکری از هدایت نفتی‌ها اظهار داشت: فکری هنوز به صورت کتبی استعفا نداده و تنها به ما گفت که به مسجدسلیمان نمی‌آیم. با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت که سرمربی این تیم، استعفای کتبی به باشگاه ارائه نکرده است.کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با تسنیم درباره استعفای محمود فکری از هدایت نفتی‌ها اظهار داشت: فکری هنوز به صورت کتبی استعفا نداده و تنها به ما گفت که به مسجدسلیمان نمی‌آیم. با بازیکنان مورد نظر فکری در دفتر او مذاکره و آنها را جذب کردیم. ما بازیکن خوزستانی به خدمت نگرفتیم و از فکری خواستیم از بازیکنان بومی در تیم استفاده شود.

وی ادامه داد: این حق باشگاه است که بازیکنان خارجی و لیگ برتری باکیفیتی جذب کند، اما ما هیچ بازیکنی را به فکری معرفی نکردیم. روز گذشته برای او بلیت گرفتیم تا تمرینات در روزهای آینده آغاز شود، اما نه خودش به مسجدسلیمان آمد و نه اجازه داد بازیکنان تیم بیایند.

 مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه باشگاه حق دارد که پیگیر جذب بازیکنان خوب و باکیفیت باشد، تصریح کرد: بازیکنان مورد نظر فکری را جذب کردیم و با بازیکنانی هم که قرارداد دارند و مذاکره با آنها اخلاقی نیست، صحبتی نکردیم. اگر لازم باشد، لیست بازیکنان مد نظر او را رسانه‌ای خواهیم کرد. ما به دنبال بستن تیمی قوی، در شأن استان خوزستان و با حضور بازیکنان بومی هستیم.

بابادی با اشاره به اینکه فکری تمایل چندانی به جذب بازیکن بومی ندارد، گفت: به جز چند بازیکن تیم در فصل گذشته، نام هیچ بازیکن بومی در لیست فکری دیده نمی‌شد. انتطار داشتیم تیمی با کیفیت و شاخصه‌های بهتری بسته شود و بازیکنان باکیفیت و باتجربه به تیم بیایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.