• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

محمود فکری:
بازیکنانم بی‌نام و نشان ولی با کیفیت هستند / تمرینات نفت از فردا در مسجدسلیمان آغاز می شود/ تاکنون با چند بازیکن از فصل گذشته تمدید و در ادامه نیز با سه بازیکن بومی استان تمدید خواهیم کرد

  • کد خبر : 34217
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان گفت: شاید بازیکنانی که تاکنون جذب کرده‌ایم، نام و نشان نداشته باشند ولی مطمئنم کیفیت‌شان همانند بازیکنان با تجربه لیگ برتر است. محمود فکری با ابراز رضایت از نحوه یارگیری تیمش در فصل نقل و انتقالات، اظهار کرد: از نظر زمانی کمی زمان را از دست […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان گفت: شاید بازیکنانی که تاکنون جذب کرده‌ایم، نام و نشان نداشته باشند ولی مطمئنم کیفیت‌شان همانند بازیکنان با تجربه لیگ برتر است. محمود فکری با ابراز رضایت از نحوه یارگیری تیمش در فصل نقل و انتقالات، اظهار کرد: از نظر زمانی کمی زمان را از دست دادیم ولی توانستیم با بازیکنانی که از نظر کیفیتی در شرایط خوبی هستند، وارد مذاکره شویم و قرارداد منعقد کنیم.

وی ادامه داد: شاید بازیکنانی که تاکنون جذب کرده‌ایم، نام و نشان نداشته باشند ولی مطمئنم کیفیت‌شان همانند بازیکنان با تجربه لیگ برتر است. همچنین تاکنون با چند بازیکن از فصل گذشته تمدید کرده‌ایم و در ادامه نیز با سه بازیکن بومی استان تمدید خواهیم کرد. اگر بازهم نیاز باشد نفراتی از فصل گذشته را نگه می‌داریم، در غیر این‌صورت با نفرات جدیدی وارد مذاکره خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تمرینات تیم از فردا در مسجدسلیمان با نفراتی که جذب شده‌اند، آغاز می‌شود و امیدوارم شرایط به صورتی پیش برود که با آمادگی خوب پا به لیگ برتر بگذاریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.