• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

مسئول روابط عمومی بهزیستی مسجدسلیمان:
بعضی ها در فضای مجازی بدون اطلاع از عملکرد اداراتی نظیر بهزیستی اقدام به انتشار اخباری دور از واقعیت می کنند

  • کد خبر : 34199
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جمعی از پرسنل خیر شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در اقدامی ستودنی اقدام به خرید ۱۶ دستگاه ویلچر و اهداء به توانخواهان و معلولان تحت پوشش اداره بهزیستی مسجدسلیمان نمودند. در مراسمی به همین مناسبت که با حضور نادر بابا احمدی رییس اداره بهزیستی شهرستان، نماینده خیرین شرکت نفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جمعی از پرسنل خیر شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در اقدامی ستودنی اقدام به خرید ۱۶ دستگاه ویلچر و اهداء به توانخواهان و معلولان تحت پوشش اداره بهزیستی مسجدسلیمان نمودند. در مراسمی به همین مناسبت که با حضور نادر بابا احمدی رییس اداره بهزیستی شهرستان، نماینده خیرین شرکت نفت به همراه جمعی از خانواده های مددجویان برگزارشد بابا احمدی در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از عمل خیرخواهانه پرسنل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، با ابراز گلایه از برخی افراد که در فضای مجازی بدون اطلاع از عملکرد اداراتی نظیر بهزیستی اقدام به درج اخباری دور از واقعیت می نمایند سازمان بهزیستی را به عنوان بازوی اجرایی خیران اینچنینی به نیازمندترین افراد جامعه معرفی کرد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در حاشیه این مراسم مسئول روابط عمومی اداره بهزیستی در خصوص سخنان ریاست اداره بهزیستی گفت: مدتی پیش در فضای مجازی بعضی افراد با گزارشی ناصواب سعی در نقد غیر منصفانه این اداره داشتند و می خواستند اداراتی نظیر بهزیستی را در خصوص خیابان خوابی یک خانواده مقصر قلمداد کرده و یکی از خیرین بزرگوار شرکت نفت را ناجی آن خانواده معرفی کنند.

خدامرادی ادامه داد: در این خصوص لازم به ذکر است بگویم: اولاً در ماموریت های محوله سازمان بهزیستی تامین مسکن افراد جامعه (غیر مددجو و توانخواه) به بهزیستی قید نشده است، ثانیاً اداره بهزیستی فراخور ارجاعات دستگاه قضایی و فرماندار محترم به دفعات در پرونده های اینچنینی ورود کرده و اقدام موثر صورت داده است که آخرین نمونه آن ورود به پست بحث برانگیز و البته ناشی از اطلاعات ناقص آقای پرویر پرستویی در فضای مجازی بوده است. ثالثا فرد خیر اقدام کننده از اعضای قدیمی هیئت امنای خیرین اداره بهزیستی بوده و سال هاست که خود و همسر گرامی شان با انجام کارهای خیر خصوصاً در زمان نگهداری از ۳۰ کودک یتبم و بدسرپرست عملا عضوی از خانواده بهزیستی بوده اند.

البته کانال فوق سهواً هیچ اشاره ای به نام و اقدام موسسه خیریه ای که تحت نظارت اداره بهزیستی در موضوع خانواده خیابان خواب مداخله کرده بود ننمود و خوش بختانه روز گذشته این خبر را از صحفه کانال خود حذف کرد که انتظار اداره بهزیستی آن بود توضیحات لازم را در این خصوص منتشر می نمود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.