• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
0

قرارداد به دست من رسید، مشکل خاصی وجود ندارد، توافقات انجام شده است و به زودی قراردادم را امضا می‌کنم/ زمان از دست رفت، باید از وضعیت موجود بهترین استفاده را انجام دهیم

  • کد خبر : 34143
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: به باشگاه لیست را ارائه دادم اما بازیکنان مدنظر ما همزمان با چند تیم دیگر هم مذاکره می‌کنند. محمود فکری، در خصوص این که آیا قراردادش را امضا کرده یا نه، گفت: قرارداد به دست من رسید اما آن را هنوز امضا نکردم البته مشکل خاصی وجود […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: به باشگاه لیست را ارائه دادم اما بازیکنان مدنظر ما همزمان با چند تیم دیگر هم مذاکره می‌کنند. محمود فکری، در خصوص این که آیا قراردادش را امضا کرده یا نه، گفت: قرارداد به دست من رسید اما آن را هنوز امضا نکردم البته مشکل خاصی وجود ندارد و توافقاتمان را انجام دادیم و به زودی قراردادم را امضا می‌کنم.

وی درباره این که لیست خود را به مسئولان باشگاه داده افزود: لیست دادم اما خودمان می‌دانیم که این لیست‌ها فرمالیته است! خیلی بازیکنان در لیست ما هستند که همزمان با تیم‌های دیگر هم مذاکره می‌کنند و ما باید ببینیم که چه بازیکنی به درد ما می‌خورد و با آن به توافق قطعی می‌رسیم و به همین دلیل باید با نفرات مدنظر صحبت کنیم تا ببینیم در نهایت چه می‌شود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره این که از چه زمانی تمرینات این تیم آغاز می‌شود، ادامه داد: زمان دقیق شروع تمرین مشخص نیست اما بعد از اینکه ۱۲، ۱۳ بازیکن داشته باشیم با چند بازیکن جوان کار را آغاز خواهیم کرد. شرایط ما به گونه‌ای است که حتی با بازیکنان سال قبل هم توافق نکردیم و باید این کارها انجام شود تا کارهای مان را پیش ببریم.

فکری درباره اردو و برنامه‌های آماده‌سازی تیمش هم افزود: ما زمان را از دست دادیم و باید ببینیم که تمریناتمان از کی آغاز می‌شود. بعید می‌دانم در این شرایط فرصت انجام اردوی خارجی داشته باشیم. همان زمان که برنامه‌هایم را ارائه دادم فرصت داشتیم که اردوی خارجی داشته باشیم اما با اتفاقاتی که رخ داد زمان از دست رفت و باید از وضعیت موجود بهترین استفاده را انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.