• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

هدایت یزدی:
فدراسیون فوتبال عمدا به دنبال حذف نفت مسجدسلیمان از لیگ برتر است

  • کد خبر : 34116
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس امور ورزش شرکت مناطق نفت خیز جنوب با بیان این که تغییرات گذشته در هیات مدیره نفت مسجدسلیمان یک تصمیم درون سازمانی و خانوادگی بوده و هیچ ربطی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ندارد، گفت: سازمان لیگ بی جهت خود را در این بازی ساختگی وارد کرده است و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس امور ورزش شرکت مناطق نفت خیز جنوب با بیان این که تغییرات گذشته در هیات مدیره نفت مسجدسلیمان یک تصمیم درون سازمانی و خانوادگی بوده و هیچ ربطی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ندارد، گفت: سازمان لیگ بی جهت خود را در این بازی ساختگی وارد کرده است و ظاهرا به دلایلی سازمان لیگ و فدراسیون عمدا به دنبال حذف تیم نفت مسجدسلیمان هستند.!

پس از صعود مقتدرانه نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر کشور که باعث شور و نشاط مضاعف در بین هواداران و مردم این شهرستان شد، به یکباره شاهد مکاتبات و مصاحبه های عجیب فدراسیون در خصوص ساختار مدیریتی تیم نفت مسجدسلیمان بودیم که برای مشخص شدن علت این چنین رفتارهایی از سوی فدراسیون گفت و گویی با رییس امور ورزش شرکت مناطق نفتخیز جنوب انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

هدایت یزدی در این خصوص گفت: فدراسیون در یک ماه گذشته مکاتبات متعددی با مسوولان ارشد شرکت  ملی نفت ایران در تهران داشت و عملا فضا را به سمت حذف نفت مسجدسلیمان از لیگ برتر برد. سوال این جا است که اولا آیا تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر دارای ساختار مدیریتی -هیات مدیره و هیات موسس- هستند؟ و اگر تاکید فدراسیون بر مشخص شدن هیات مدیره نفت مسجدسلیمان است، چرا تیم های دیگر لیگ برتر چنین ساختاری را ندارند؟!

وی بیان کرد: همچنین تغییر در هیات مدیره نفت مسجدسلیمان  یک تصمیم درون سازمانی و خانوادگی بوده و هیچ ربطی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ندارد و سازمان لیگ بی جهت خود را در این بازی ساختگی وارد کرده است. ظاهرا به دلایلی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال عمدا به دنبال حذف تیم نفت مسجدسلیمان هستند!

یزدی عنوان کرد: آیا سازمان لیگ درخصوص معرفی هیات مدیره دیگر باشگاه های دولتی و غیر دولتی حاضر در لیگ برتر نیز مکاتبات این چنینی انجام داده است؟! یک جای کار ایراد دارد و این ایراد متوجه فدراسیون فوتبال است. این رفتارهای غیر حرفه ای زمان لازم جهت تشکیل تیم نفت مسجدسلیمان و حضور مقتدرانه آن را در لیگ برتر از  این تیم گرفته است و احساسات هواداران این تیم را دچارخدشه نموده است.

وی تاکید کرد: بهتر است سازمان لیگ مسیر خود را تغییر داده و آرامش را به تیم نفت مسجدسلیمان برگرداند. تنها دلخوشی مردم بختیاری در سراسر دنیا همین تیم نفت مسجدسلیمان است که با ندانم کاری عده ای، این دلخوشی تبدیل به سرابی برای این عزیزان خواهد شد.رییس امور ورزش شرکت مناطق نفت خیز جنوب افزود: مسوولان نفت به این نکته واقف هستند که برای حضور در لیگ حرفه ای باید ساختار مدیرینی را مشخص و امکانات  زیر ساختی را مهیا کنند ولی فدراسیون به جای مکاتبه با مسوولان ورزش مناطق نفت خیز جنوب، با اصرار بر مکاتباتی با مسوولان ارشد شرکت ملی نفت در تهران، باعث ایجاد تنش بین هواداران و مسوولان و همچنین صرف انرژی ما و بروز مسایل حاشیه ای شده است.

وی بیان کرد: در حالی که اقدامات فدراسیون باید در ر استای حل مشکلات در فضایی آرام باشد، خودفدراسیون باعث جنجال شده است که نباید این گونه رفتار کند. ما از فدراسیون انتظار رفتارها ی عاقلانه را داریم زیرا رسانه ای کردن یکسری موارد درخصوص تیم نفت مسجدسلیمان از سوی فدراسیون که تاکنون سابقه نداشته است، شائبه داشتن سو نیت را در هواداران ایجاد کرده است.این در حالی است مکاتبات شان درخصوص تیم مشابه یعنی نساجی مازندران رسانه ای نشده است که این جای سوال و شک و شبه دارد.

ایسنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.