• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

در نشست مدیرعامل تیم نفت مسجدسلیمان با محمود فکری در خیابان ستارخان تهران چه گذشت؟ / استانداری خوزستان، اداره کل ورزش و جوانان به همراه مناطق نفتخیز جنوب به وعده های خود در تزریق منایع مالی عمل کنند/ چرا علی کاردور از پاسخ به نامه ای که می بایست هیئت مدیره تیم نفت را تایید کند خودداری می کند/ آقای عالیپور زنگنه ای که می گویی عاشق مسجدسلیمان است کجاست؟!

  • کد خبر : 34110
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ سعید مرادی: یک منبع مطلع در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از نشست روز گذشته کیوان بابادی مدیرعامل تیم نفت به همراه کورش علیجانی قائم مقام این باشگاه در دفتر محمود فکری واقع در خیابان ستارخان تهران خبر داد. شنیده ها حاکی از آن است که محمود فکری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ سعید مرادی: یک منبع مطلع در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از نشست روز گذشته کیوان بابادی مدیرعامل تیم نفت به همراه کورش علیجانی قائم مقام این باشگاه در دفتر محمود فکری واقع در خیابان ستارخان تهران خبر داد.

شنیده ها حاکی از آن است که محمود فکری از نامشخص بودن وضعیت هیئت مدیره و منابع مالی این باشگاه به شدت گلایه مند است اگر چه لیست اولیه بازیکنان مورد نظر خود را نیز تحویل بابادی داده که البته در چنین وضعیتی قطعاً هیچ بازیکن حرفه ای حاضر به بستن قرارداد نخواهد شد آن هم با مدیرعاملی که همانند اعضای هیئت مدیره هنوز حکمی دریافت نکرده است!

در آخرین جلسه تعیین تکلیف تیم فوتبال نفت که در استانداری خوزستان برگزار شد مقرر گردید استانداری خوزستان، اداره کل ورزش و جوانان به همراه مناطق نفتخیز جنوب مبالغی را به تیم تزریق کنند که متاسفانه تاکنون هیچ کدام از این وعده ها عملی نشده است! همچنین علی کاردور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تا این لحظه از پاسخ به نامه ای که می بایست هیئت مدیره تیم نفت را تایید کند خودداری کرده است که همین مسئله باعث بلاتکلیفی بیش از پیش باشگاه ریشه دار و پر طرفدار نفت مسجدسلیمان شده و عملاً دست هیئت مدیره را برای قدم های بعدی بسته است.

بیژن عالیپور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب در چند سخنرانی خود در مسجدسلیمان بارها اعلام کرده است وزیر محترم نفت به دلیل خدماتی که مسجدسلیمان به ایران کرده است عاشق این شهر است و… آقای عالیپور زنگنه ای که می گویی عاشق مسجدسلیمان است حالا کجاست؟!

وقت آن نرسیده است جناب دکتر زنگنه با کمک و تسریع در حل مشکلات تیم محبوب شیران زاگرس، این عشق را به اثبات برساند تا اعتماد مردم نیز به ایشان و دولت تدبیر که مطمئنا رای نزدیک به ۷۵ درصدی مردم مسجسلیمان در انتخاب اخیر ریاست جمهوری دینی به گردن آن ها گذاشته است و مردم این شهرستان نیز انتظار پاسخ متقابل دارند بیشتر شود. از استاندار محترم خوزستان جناب دکتر شریعتی، مدیرکل محترم ورزش و جوانان و مدیرعامل محترم مناطق نفتخیز جنوب نیز می خواهیم به وعده خود در واریز کمک های نقدی تعجیل کنند. تعیین تکلیف هیئت مدیره تیم فوتبال نفت، تعیین منابع مالی، تعیین سرمربی و ورود به بازار نقل و انتقالات در سریع ترین زمان ممکن خواست ههواداران است چرا که خیلی زود دارد دیر می شود.

هوادان بی صبرانه منتظر هستند تا حسن نیت مسئولین در حل مشکلات تیم نفت را ببینند آن هم با ضرب العجلی که فدراسیون فوتبال به باشگاه نفت داده و دو سه روزی بیشتر از آن باقی نمانده است.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود آقای مرادی به قول حاج آقا امینی ما هر چه ضربه می خوریم از خود بچه های مسجدسلیمان است.

  2. زنگنه عاشق مسجدسلیمان نیست عاشق نفت مسجدسلیمان است برادر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.