• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

به همت کمیته امداد امام، موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی، جمعی از مدیران رستوران ها، خیرین و نیکوکاران:
برپایی سفره افطار برای هزار و پانصد نفر از ایتام و محسنین کمیته حضرت امام (ره)

  • کد خبر : 33948
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  هزار و پانصد نفر از ایتام و محسنین کمیته حضرت حضرت امام (ره) با غذای گرم پذیرایی شدند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به همت کمیته امداد حضرت امام(ره)، موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی و جمعی از مدیران رستوران ها، خیرین و نیکوکاران، ۱۵۰۰ نفر از  ایتام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  هزار و پانصد نفر از ایتام و محسنین کمیته حضرت حضرت امام (ره) با غذای گرم پذیرایی شدند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به همت کمیته امداد حضرت امام(ره)، موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی و جمعی از مدیران رستوران ها، خیرین و نیکوکاران، ۱۵۰۰ نفر از  ایتام و محسنین کمیته حضرن امداد (ره) در مراسم افطاری که در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد پذیرایی گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان یکی از سنت های پسندیده برپایی سفره اطعام افطاری برای ایتام است که امسال نیز همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و با حضور حدود ۱۵۰۰ نفر از ایتام و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی این ضیافت در محل مصلی نماز جمعه مسجدسلیمان برپا شد.

پژمان منصورنیا رییس کمیته امداد حضرت امام (ره) در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک ماه مبارک رمضان  از ایجاد مهربانی، عطوفت، محبت و انس به عنوان برکات ماه مبارک رمضان نام برد و گفت: این گونه اقدامات در جهت ترویج کار خیر انجام می شود. منصورنیا ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران برگزاری این مراسم گفت: خدمت به ایتام و محرومان و رفع نیازهای آنان نه تنها عبادت بلکه موجب تکریم آنان نیز می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.