• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
3

به مناسبت شب های قدر:
نمایش عاشورایی (دخترافتاب) بر روی صحنه می رود

  • کد خبر : 33944
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  نمایش عاشورایی (دخترافتاب) بر روی صحنه می رود. گودرز ظاهری کارگردان نمایش عاشورایی دختر آفتاب در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: این نمایش به مناسبت شب های قدر طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۶ و ۱۷ خرداد ساعت بیست و سی دقیقه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  نمایش عاشورایی (دخترافتاب) بر روی صحنه می رود. گودرز ظاهری کارگردان نمایش عاشورایی دختر آفتاب در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: این نمایش به مناسبت شب های قدر طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۶ و ۱۷ خرداد ساعت بیست و سی دقیقه در سالن اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان، انجمن هنرهای نمایشی، کانون بسیج هنرمندان،کانون تخصصی نمایش حضرت ولیعصر (عج) و انجمن فیلم و عکس مسجدسلیمان برگزار می شود.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان نمایش دختر آفتاب با موضوع عاشورایی درباره قافله اسرا بعد از واقعه ی کربلا و عزت، صبوری، اقتدار، حماسه و حضور تاثیرگذار حضرت رقیه (س) در قافله ی همیشه در حرکت امام حسین (ع) و تبعید کردن این دختر ساله به خرابه های شام و اتفاقاتی که برای قافله اسرا رخ داد را به نمایش می گذارد. همچنین این نمایش در پنجمین سوگواره تعزیه عاشوراییان استان خوزستان که در شهرستان دزفول برگزار شده بود موفق شد رتبه های برتر این جشنواره را در قسمت های مختلف از آن خود کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.