• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
3

علی عسگر ظاهری در گفتگو با سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان:
همه تلاش مان این است در جلسه امروز بعدازظهر هیئت مدیره تیم نفت مسجدسلیمان مشخص و معرفی شوند

  • کد خبر : 33939
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان امروز تعیین تکلیف خواهند شد. علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از تعیین تکلیف هیئت مدیره تیم فوتبال مسجدسلیمان خبر داد و گفت: طی جلسات مستمر و شبانه روزی برای تعیین تکلیف تیم فوتبال […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان امروز تعیین تکلیف خواهند شد. علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از تعیین تکلیف هیئت مدیره تیم فوتبال مسجدسلیمان خبر داد و گفت: طی جلسات مستمر و شبانه روزی برای تعیین تکلیف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چند روز گذشته، قرار است امروز بعدازظهر جلسه نهایی با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان، مهندس عالیپور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب، اعضای هیئت مدیره قدیم تیم فوتبال نفت، مدیرکل ورزش و جوانان و… برای تعیین اعضای هیئت مدیره تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برگزار و همه تلاش مان این است امروز اعضای جدید هیئت مدیره معرفی تا با سرعت بیشتری بتوان این تیم را برای لیگ آینده آماده کرد.

ظاهری گفت: تیم نفت مسجدسلیمان تیمی مردمی با هواداران پرشور است این تیم برخاسته از شهری ست که ثروت نفت و گاز آن نه تنها ایران بلکه به نوعی دنیا را تحت تاثر خود قرار داده است. ظاهری ادامه داد: انتظار ما از وزارت نفت و دیگر مسئولین و نمایندگان حوزه زاگرس این است به خاطر شرایط ویژه این شهرستان با نگاهی ویژه به تیم نفت که تنها دلخوشی جوانان این شهرستان است نگاه کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نفت مسجدسلیمان متعلق به همه زاگرس نشینان است و انتظار داریم همه دست به دست هم داده و به این تیم کمک کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.