• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

نشست رییس و مدیران مختلف دوایر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان با جمعی از مدیران مسئول سایت های خبری و خبرنگاران شهرستان مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 33877
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نشست مطبوعاتی رییس و مدیران مختلف دوایر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان با جمعی از مدیران مسئول سایت های خبری و خبرنگاران شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر سید احمد موسوی مدیر شبکه بهداشت و درمان  ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی و تبریک […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نشست مطبوعاتی رییس و مدیران مختلف دوایر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان با جمعی از مدیران مسئول سایت های خبری و خبرنگاران شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر سید احمد موسوی مدیر شبکه بهداشت و درمان  ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی و تبریک هفته سلامت گفت: بحث سلامتی یک بحث فرابخشی ست و شبکه بهداشت به تنهایی متولی سلامت مردم نیست بلکه همکاری دیگر ادارات و سازمان ها را نیز می طلبد.

وی با اعلام این مطلب که دستگاه سی تی اسکن خریداری شده است گفت: این دستگاه که نیاز اصلی شهرستان می باشد به مبلغ ۱ میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان خریداری و در تابستان امسال شاهد راه اندازی آن خواهیم بود. موسوی در ارتباط با بیمارستان قدیم کلگه نیز گفت: با تلاش نماینده محترم مبلغ دو و نیم میلیارد تومان برای بهسازی و مرمت بیمارستان قدیم تخصیص داده شد و عملیات بهسازی این بیمارستان نهایتاً از تیرماه آغاز خواهد شد.

دکتر لیلا سیستانی کرمپور رییس بیمارستان ۲۲ بهمن نمره۲ نیز در سخنانی اظهار کرد: بحمدالله دستگاه ام آر آی راه اندازی و در حال حاضر در یک شیفت مشغول خدمت رسانی ست. وی در ارتباط با سئوال یکی از خبرنگاران که گفت: آیا اعزام بیمار از بیمارستان برای گرفتن ام آری آی دارای هزینه است گفت: به هیچ وجه هزینه ای ندارد و در صورت مشاهده قطعاً برخورد خواهد شد.

رییس بیمارستان ۲۲ بهمن از تکمیل و راه اندازی بخش مراقبت های ویژه کودکان (NICU ) و آندسکوپی نهایتاً در نیمه دوم خرداد و نوبت دهی تلفنی، بخش داخلی ۲ و… طی چند هفته آینده خبر داد  و ابراز امیدواری کرد با اضافه شدن نیروهای جدید خدمترسانی به بیماران نیز بهینه تر و باعث رضایتمندی بیشتر مردم گردد.

یوسفی رییس مرکز بهداشت و درمان مسجدسلیمان نیز گفت: در حال حاضر ۲۰ خانه بهداشت فعال در شهرستان و ۴ مرکز بهداشتی درمانی در گلگیر، جریک، هفت شهیدان و نفتک وجود دارد. وی ادامه داد: در حوزه شهرستان ۶ پایگاه سلامت در سطح شهرستان و ۵ مرکز سلامت جامعه فعال وجود دارد. وی گفت: در حوزه بهداشت محیط تمامی جاهایی که با سلامتی مردم ارتباط دارند به صورت شبانه روز در حال کنترل هستیم.

جمشید یوسفی رییس مرکز فوریت های ۱۱۵ مسجدسلیمان نیز گفت: اورژانس مسجدسلیمان قدیمی ترین مرکز اورژانس در خوزستان است. وی ادامه داد: برای خدمت رسانی بهتر نیاز به افزایش پایگاههایمان داریم و احتیاج است ۱ پایگاه در منطقه جریک و دو پایگاه در شهر احداث گردد البته با رایزنی های انجام شده استان موافقت خود را اعلام کرده است که به محض تامین نیرو این اتفاق خواهد افتاد.

در حاشیه

 اهالی رسانه گلایه هایی از مرکز بهداشت داشتند که قرار شد در نشستی جداگانه طی روزهای آینده رییس مرکز بهداشت پاسخگوی سوالات اهالی رسانه باشد.

رییس شبکه بهداشت و درمان زمانی که نام بیمارستان قدیم را بیمارستان نور خواند با اعتراض اهالی رسانه مواجه گردید. اهالی رسانه معتقدند بیمارستان ۲۲ بهمن کلگه در منطقه ای به همین نام قرار دارد و اگر قرار بر تغییر باشد نام بیمارستان نمره۲ باید تغییر کند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. احسنت بر اهالی رسانه نظرشون درسته .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.