• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
1

با حضور معاون عمرانی استانداری خوزستان:
جلسه هماهنگی راه اندازی فرودگاه مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 33849
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان از برگزاری جلسه هماهنگی برای راه اندازی فرودگاه مسجدسلیمان با حضور دکتر هاشمی زاده معاون عمرانی استاندار خوزستان خبر داد. فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان از برگزاری جلسه هماهنگی برای راه اندازی فرودگاه مسجدسلیمان با حضور دکتر هاشمی زاده معاون عمرانی استاندار خوزستان خبر داد. فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار محترم خوزستان هفته گذشته کلنگ احداث ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان بر زمین زده شد. در همان جلسه مقرر گردید جلسات هماهنگی برای تسریع در کار برگزارشود که در همین راستا جلسه ای را با حضور دکتر هاشمی زاده معاون عمرانی استانداری خوزستان برگزار و راهکارهایی جهت تسهیل در کار ارائه گردید.

فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: در این جلسه ضمن تقسیم کار مقرر گردید با تهیه ضروریات راه اندازی فرودگاه، ان شالله پروازها شروع و در کنار آن ساخت ترمینال جدید را ادامه بدهیم. گوروئی گفت: بحمدالله دستگاههای هواشناسی خریداری و بزودی نصب خواهد شد. همچنین در ارتباط با ماشین های آتشنشانی و دیگر ملزومات ضروری فرودگاه نیز تصمیم گیری شد. گوروئی ضمن تقدیر از شرکت نفت و هوانیروز گفت: با همکاری خوبی که هوانیروز و نفت داشته اند همچنین پیگیری های جدی مهندس ظاهری، استاندار خوزستان این نوید را می دهم که به زودی شاهد بازگشایی فرودگاه مسجدسلیمان باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.