• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

بازدید مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از روند توسعه استادیوم شهید بهنام محمدی

  • کد خبر : 33750
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از روند توسعه نخستین استادیوم فوتبال خاورمیانه بازدید کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مدیرعامل این شرکت از روند توسعه نخستین استادیوم فوتبال خاورمیانه بازدید کرد. قباد ناصری که […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از روند توسعه نخستین استادیوم فوتبال خاورمیانه بازدید کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مدیرعامل این شرکت از روند توسعه نخستین استادیوم فوتبال خاورمیانه بازدید کرد. قباد ناصری که در این بازدید از سوی مدیر خدمات و رییس روابط عمومی همراهی می شد ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در خصوص توسعه استادیوم گفت: با توجه به زمان اندکی که تا شروع رقابت های لیگ برتر وجود دارد باید با تلاش شبانه روزی این پروژه به پیش برود و برای انجام بازی های خانگی تیم نفت مسجدسلیمان و حضور پرشور هواداران این تیم مهیا شود. مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص انجام این پروژه اظهار داشت: این طرح شامل احداث جایگاه جدید تماشاچیان در ضلع غربی و زیر اسکوربرد به ظرفیت ۲۰۰۰ نفر می باشد که کلیه آهن آلات مورد نیاز جهت احداث سازه فولادی از تولید کنندگان داخلی تهیه و با استفاده از تجهیزات، ماشین الات و نیروی انسانی شرکت در حال انجام می باشد.

ناصری افزود: بطور هم زمان عملیات اصلاح چمن بازی و شستشوی زهکش ها به همراه رنگ آمیزی قسمت های مختلف استادیوم توسط پرسنل بخش های مختلف با جدیت در حال انجام است. وی در خصوص وضعیت روشنایی و توانایی انجام بازی در شب گفت: سیستم روشنایی اجرا شده برای این استادیوم از استاندارد های AFC و فدراسیون ایران فرا تر است و از این نظر جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. وی خاطرنشان کرد که با اتمام عملیات افزایش ظرفیت تماشاچیان، استاندارد لازم و مورد نظر AFC و فدراسیون تأمین می شود تا نخستین استادیوم فوتبال ایران و خاورمیانه با شروع فصل بعدی رقابت های لیگ برتر کشور پذیرای خیل مشتاقان و هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان جهت همراهی تیم محبوبشان باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.