• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

مسجدسلیمان، نمادی از اراده های غیرتمند انقلابی در ایران است

  • کد خبر : 33703
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در پایگاه دوم رزمی هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان در مراسم آغاز به کار فرودگاه هوانیروز و کلنگ زنی ترمینال هوایی فرودگاه این شهرستان شرکت کرد. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: تشکر می کنم از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در پایگاه دوم رزمی هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان در مراسم آغاز به کار فرودگاه هوانیروز و کلنگ زنی ترمینال هوایی فرودگاه این شهرستان شرکت کرد. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: تشکر می کنم از همه اراده هایی که منجر به راه اندازی فرودگاه مسجدسلیمان شده است. در مرحله اول از رهبر معظم انقلاب که به شهرهای محروم توجه ویژه دارند تشکر می کنم. همچنین از سردار باقری،امیر موسوی و امیر حیدری و مخصوصا امیر قربانی قدردانی می کنم که پیگیری های ایشان در انجام پروازهای غیرنظامی از فرودگاه هوانیروز موثر بوده است همچنین از تلاش های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مجموعه مدیران شهرستان و امام جمعه محترم که باعث گردید یکی از زیرساخت های توسعه شهرستان را شاهد باشیم تشکر و سپاسگزاری می نمایم.

دکتر رضایی گفت: فرودگاه یکی از زیرساخت های شهرستان است که موجب تسهیل ارتباطات شهر با نقاط دیگر کشور می شود و اساتید دانشگاه و کارآفرینان کشور به مسجدسلیمان خواهند آمد. این قبیل زیرساخت ها موجب تسهیل سرمایه گذاری خواهد شد. تیم نفت مسجدسلیمان که در لیگ فوتبال بازی دارد، با این فرودگاه، شرایط بهتری خواهد داشت.

وی افزود: این عنایتی که برادران ما در ارتش و هوانیروز به مردم شهر داشتند، یکی از زاویه های اقتصاد مقاومتی است. از طریق صرفه جویی در ایران می توانیم سالانه دو برابر فروش نفت، درآمد داشته باشیم. استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: این صرفه جویی در سرمایه گذاری عظیم فرودگاه، یک حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است. این افتخاری برای نیروهای مسلح است که نشان از گرایش به حمایت از مردم محروم است. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موضوع چاه های نفت این منطقه را در شورای راهبردی توسعه استان پیگیری می کنیم. در این جلسات ماهیانه تلاش داریم تا از ظرفیت های خوزستان بیش از پیش استفاده کنیم. در تلاش هستیم که درآمدهای شهرداری های استان را از طریق احیای برخی چاه های غیر فعال و قدیمی بیشتر کنیم. چاه های نفت متروکه را می توانیم با سرمایه گذاری خارجی به تولید برسانیم و شهرداری ها را توانمندتر کنیم.

دکتر رضایی با اشاره به برخی پروژه های شهرستان گفت: پتروشیمی مسجدسلیمان را هم ان شا الله به منطقه آزاد یا ویژه انرژی تبدیل می کنیم تا از نفت و گاز شهرستان، نیروی کار شهرستان و امکانات شهرستان در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم. البته مشابه این پتروشیمی و فرودگاه و چاه های نفت دراین منطقه بسیار است، با همت و اراده و صداقت، می توان برکت این حرکت ها را بیشتر کرد. امکانات و ظرفیت های فراوان این شهر را با تلاش های استاندار دلسوز و دیگر مسوولان فعال خواهیم کرد و آثار برکات این فعالیت ها را در کل استان خواهیم دید. در ادامه این برنامه ، کلنگ احداث ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان، توسط دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به زمین زده شد

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.