• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

جوابیه شبکه بهداشت و درمان در ارتباط با مطلب منتشر شده در سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با عنوان یک اتفاق تاسف بار، رها شدن یک بیمار با لباس بستری در حیاط بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

  • کد خبر : 33659
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

در پی انتشار مطلبی در سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با عنوان (یک اتفاق تاسف بار، رها شدن یک بیمار با لباس بستری در حیاط بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان) شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان جوابیه ای را به این پایگاه خبری ارسال که عینا در این سایت منتشر می شود. متن جوابیه بدین […]

در پی انتشار مطلبی در سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با عنوان (یک اتفاق تاسف بار، رها شدن یک بیمار با لباس بستری در حیاط بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان) شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان جوابیه ای را به این پایگاه خبری ارسال که عینا در این سایت منتشر می شود. متن جوابیه بدین شرح است:

مدیر محترم باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان

سلام علیکم

احتراما ضمن تقدیر و تشکر از حساسیت و پیگیری شما نسبت به موضوعات و معضلات شهرمان، با توجه به قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه این اداره در خصوص مطلب مندرج در سایت شما در مورخ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷تحت عنوان ( یک اتفاق تاسف بار، رها شدن یک بیمار با لباس بستری در حیاط بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان) به شرح زیر ارسال می گردد، مستدعی است ترتیبی اتخاذ نمایید جهت تنویر افکار عمومی و پاسداشت زحمات پرسنل خدوم بیمارستان ۲۲ بهمن جوابیه در سایت شما مندرج گردد.

به اطلاع همشهریان عزیز می رساند بیمار مذکور آقایی است ۵۵ ساله که به دلایل مختلف به دفعات یا خودش و یا توسط فوریت های پزشکی ۱۱۵به بیمارستان مراجعه کرده و پس از درمان بیمارستان را ترک می کرده به طوری که از بهمن سال گذشته تاکنون جمعاً ۵ مرتبه به بیمارستان مراجعه نموده است.

بیمار فوق الذکر در مورخ ۲۳ اردیبهشت ماه جاری به بیمارستان مراجعه کرده و پس از یک روز بستری در بخش ICU و یک روز بستری در بخش داخلی و ارائه خدمات درمانی طبق نظر متخصصین از بیمارستان ترخیص شد. لازم به ذکر است طبق قوانین کشوری در بیمارستان ها بیماران پس از سیر مراحل درمانی در صورتی که دارای محدودیت حقوقی و قانونی نباشند (صغر سنی و یا بیماری اعصاب و روان که باید با اجازه قیم ترخیص شوند ) می توانند خودشان به تنهایی بیمارستان را ترک نمایند. این موضوع جهت بیمار فوق الذکر نیز صادق بوده و نامبرده پس از ترخیص بیمارستان را باید ترک می کرده ولی در محوطه بیمارستان باقی ماند و بعد از اطلاع مسئولین بیمارستان مجدداً بیمار را به بخش آورده و در آنجا از نامبرده نگهداری شد. نباید فراموش کرد که رسالت و ماموریت اصلی بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی (به دلیل گران بودن هزینه هاب تخت روز و همچنین نیازمندی بیماران به تخت های بیمارستانی) ارائه خدمات درمانی می باشد، نه هتل داری و تامین محل خواب. به هرحال این شخص مدتی در بیمارستان بعد از ترخیص مورد مراقبت و نگهداری قرار گرفت. همه می دانیم که نگهداری از افراد جزء فعالیت ها و وظایف سایر نهادها و ارگان های ذیربط می باشد.

پرسنل و پزشکان سخت کوش و متعهد بیمارستان ۲۲ بهمن با سعه صدر و صادقانه به طور ۲۴ ساعته در جهت تحقق اهداف متعالی شبکه بهداشت و درمان خدمات خود را به همشهریان خوب و فهیم این شهرستان ارائه می نمایند.

مرتضی اکبری

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.