• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 33611
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این جلسه اردوان قنبری معاون فرماندار مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تقدیر از همه خیرین شهرستان گفت: انجمن حمایت از زندانیان نیاز به حمایت همه اقشار داشته چرا که خانواده های مددجو جدای از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این جلسه اردوان قنبری معاون فرماندار مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تقدیر از همه خیرین شهرستان گفت: انجمن حمایت از زندانیان نیاز به حمایت همه اقشار داشته چرا که خانواده های مددجو جدای از این جامعه نیستند. و در نبود سرپرست خانواده باید مشکلات این خانواده ها پیگیری که انجمن حمایت زندانیان نقش بسزائی در این خصوص دارد.

علی اسکندری دادستان و رئیس هیات مدیره انجمن نیز اظهار داشت: زمانی که سرپرست یک خانواده محکوم به تحمل حبس می شود خانواده این زندانی در گرداب مشکلات گرفتار و لزوم توجه بیشتر به این خانواده ها احساس می شود. از این رو انجمن حمایت زندانیان جهت حمایت از این خانواده ها با عضویت تنی چند از مسئولین و معتمدین شهری تشکیل شد که وظیفه کمک به خانواده زندانیان، بازسازی شخصیت و اصلاح و ارشاد زندانیان، کمک در جهت آموزش حرفه ای به زندانیان، کمک به اشتغال زندانیان پس از آزادی با تهیه فرصت های شغلی یا کمک مالی، مساعدت در بهبود وضع بهداشت و درمان، ترغیب و تشویق فعالیت های فرهنگی، ورزشی، حرفه ای و آموزشی از وظایف آن است. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود از شهردار و اعضاء شورای شهر مسجدسلیمان خواستار همکاری با انجمن در راستای درآمدزائی و کمک به مددجویان شد.

خسرو هاشم پور رئیس اداره زندان به عنوان سخنران بعدی ضمن تشکر از برگزار کنندگان مجمع عمومی اعلام کرد: متاسفانه نهادهای حقوقی (ادارت و شرکت ها) حمایتی از انجمن ندارند در حالی که در شهرهایی مثل ماهشهر پتروشیمی بیش از ۵۰۰ مییلون تومان در یک سال به انجمن این شهرستان کمک کرد. ایشان اطمینان خاطر داد کمک هایی که به انجمن می شود صد درصد صرف هزینه های خانواده های مددجو می شود. لذا از همه خیرین و ارگان ها به خصوص شهرداری و شرکت نفت خواهان حمایت از خانواده های مددجو شد.

روح الله جلیلی نایب رییس شورای شهر مسجدسلیمان نیز ضمن تقدیر از زحمات انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مسجدسلیمان آمادگی شهرداری و شورای شهر برای کمک به این انجمن را اعلام کرد و ابراز امیدواری نمود با کمک همه دستگاهها علاوه بر کاهش جرم  با حماین این انجمن دیگر شاهد نباشیم وقتی کسی به خاطر جرمی که انجام داده است خانواده آن نیز فرو بپاشد…

ابراهیم الماسی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد انجمن در سال ۹۶ به اعلام برنامه های انجمن در سال جاری پرداخت و اظهار داشت. حساب خانواده زندانی از خود زندانی جداست و نباید خانواده های مددجو نیز به پای اشتباه سرپرست خانواده بسوزند و دچار اضمحلال شوند. الماسی گفت: در سال گذشته با همکاری کمیته امداد شهرستان کمک های خوبی به خانواده های تحت پوشش گردید که قابل تقدیر است. ایشان در ادامه ازa خیرین و بزرگان طوایف خواست تا به خانواده های مددجو در فامیل خود رسیدگی و آن ها را مورد حمایت قرار دهند.

در بخشی از این جلسه روسای ادارت صنعت،معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگیری، بهزیستی به ارائه گزارش عملکرد خود در همکاری با انجمن پرداخته و اعلام آمادگی همه جانبه خود را برای مساعدت در برنامه های حمایتی انجمن اعلام نمودند.در پایان جلسه افرادی که متقاضی برای عضویت به عنوان بازرس انجمن اعلام آمادگی نمودند که آقایان کوروش زنگیان از فعالین اجتماعی و ولی محمد ریماز به عنوان بازرس با نظر اکثریت انتخاب گردیدند.

مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان هر یکسال یک بار با حضور مسئولین و خیرین و معتمدین شهری جهت انتخاب بازرسان برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.