• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
3

از سوی مجمع سلامت شهرستان مسجدسلیمان صورت گرفت:
تقدیر از دکتر سیمین عیدیوند به عنوان یکی از خیرین بهداشت و درمان و عزت الله قاسمی پیشکسوت خبر+ تصاویر

  • کد خبر : 33587
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در جلسه مجمع سلامت شهرستان مسجدسلیمان از دکتر سیمین عیدیوند به عنوان یکی از خیرین و عزت الله قاسمی پیشکسوت رسانه  و خبرنگار واحد مرکزی خبر به نمایندگی از اهالی رسانه شهرستان در حوزه انتشار اخبار بهداشت و درمان از سوی مجمع سلامت شهرستان مسجدسلیمان با لوح سپاس تقدیر به عمل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در جلسه مجمع سلامت شهرستان مسجدسلیمان از دکتر سیمین عیدیوند به عنوان یکی از خیرین و عزت الله قاسمی پیشکسوت رسانه  و خبرنگار واحد مرکزی خبر به نمایندگی از اهالی رسانه شهرستان در حوزه انتشار اخبار بهداشت و درمان از سوی مجمع سلامت شهرستان مسجدسلیمان با لوح سپاس تقدیر به عمل امد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر سیمین عیدیوند به عنوان یکی از خیرین در تجهیز ساختمان مجتمع سلامت شهرستان نقش بسزایی داشته است. وی دارای مدرک دکترای مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی امیر کبیر است که در حال حاضر در پتروشیمی بندر امام  ریاست مرکز پژوهش و فناوری را بر عهده دارد. همچنین ایشان در شرکت پتروشیمی همت رییس هیئت مدیره نیز می باشند. ایشان فعالیت در خدمات فنی پتروشیمی بندر امام، بخش مهندسی فرایند تولید و نیز عضویت در هیات مدیره شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی پتروشیمی را در سوابق کاری خود دارند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.