• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
3

مردم مسجدسلیمان علیه بدعهدی آمریکا در برجام راهپیمایی کردند + تصاویر

  • کد خبر : 33537
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مردم انقلابی و ولایت‌مدار مسجدسلیمان  پس از اقامه نماز جمعه مسیر مصلی امام خمینی تا فلکه بانک ملی را علیه اقدام اخیر دولت آمریکا و خروج از برجام راهپیمایی کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان نمازگزاران در این راهپیمایی که با حضور گسترده مردم  و مسئولان برگزار شد، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مردم انقلابی و ولایت‌مدار مسجدسلیمان  پس از اقامه نماز جمعه مسیر مصلی امام خمینی تا فلکه بانک ملی را علیه اقدام اخیر دولت آمریکا و خروج از برجام راهپیمایی کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان نمازگزاران در این راهپیمایی که با حضور گسترده مردم  و مسئولان برگزار شد، با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از اقدامات سلطه‌طلبی آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان اعلام کردند.

حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مردم مسجدسلیمان می خواهند بگویند همانند ۴۰ سال گذشته در صحنه حاضر هستند و همگی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و همان گونه که برجام با عزم ملی آمد خروج آن نیز اگر مقدر شد با عزم ملی خواهد بود.

علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان نیز اظهار کرد: تا مادامی که برجام برای کشور منفعت داشته باشد بر عهدمان هستیم و هر جا احساس کنیم به مصلحت کشور نیست با اتحاد تصمیمات لازم اخذ خواهد شد. وی ادامه داد: آن چه مهم است وحدت مردم برای حفظ منافع ملی ست و همه گروههای سیاسی قطعاً با اتحاد از منافع کشور دفاع خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.