• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
1

مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان خبر داد :
تصویب راه اندازی خط آنودایز و راه اندازی تولید بیلت و شمش آلیاژی در شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان + تصاویر

  • کد خبر : 33487
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان در نشست با اهالی رسانه شهرستان مسجدسلیمان از تصویب راه اندازی خط آنودایز در شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان و همچنین راه اندازی خط تولید بیلت در فاز دوم کارخانه آلومنیوم مسجدسلیمان خبر داد و گفت: میزان سرمایه گزاری برای راه اندازی خط آنودایز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان در نشست با اهالی رسانه شهرستان مسجدسلیمان از تصویب راه اندازی خط آنودایز در شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان و همچنین راه اندازی خط تولید بیلت در فاز دوم کارخانه آلومنیوم مسجدسلیمان خبر داد و گفت: میزان سرمایه گزاری برای راه اندازی خط آنودایز ۲۲ میلیارد تومان و حدود ۲۰ نفر نیز به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت. وی افزایش قدرت چسبندگی رنگ ها و ایجاد سطح برای آبکاری، ایجاد نمای ظاهری مناسب جهت دکوراسیون و تزئینات، عایق الکتریکی، پایین آوردن ضریب انتقال حرارت، افزایش مقاومت سایشی را از مزایای آنودایز کردن قطعه آلومینومی خواند. حسینی در ارتباط با راه اندازی تولید بیلت و شمش آلیاژی نیز گفت: این پروژه اولین خط استاندارد کشور خواهد بود و ۳۲ میلیون دلار آمریکا برای این پروژه مصوب که ۱۰۰ میلیارد تومان نیز آورده بنیاد مستضعفان خواهد بود و حدود ۱۵۰ نفر نیز اشتغالزایی خواهد داشت.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان با بیان این که باید به فکر راه اندازی صنایع پایین دستی شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان باشیم گفت: همان طور که بارها اعلام شد شرکت آلومینیوم کاوه به تنهایی نمی تواند مشکل اشتغالزایی شهرستان را حل کند اما صنایع پایین دستی، کلید حل مشکلات اشتغال در شهرستان می باشد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد : این کارخانه از اول اردیبهشت۱۰۰ تن تولید داشته است و طبق برنامه تا پایان سال به حدود ۴ هزار تن خواهد رسید که در یک پروسه ۴ ساله به سالی ۱۱ هزار تن افزایش خواهد یافت. وی در ارتباط با بکارگیری دیگر افرادی که در آزمون استخدامی پذیرفته شده اند گفت: با پیشرفت پروژه و به صورت پلکانی مابقی نیروها که در آزمون پذیرفته شده اند نیز به کار گیری خواهند شد. حسینی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از بنیاد مستضعفان و مهندس سعیدی کیا گفت: از جمله رویکردهای بنیاد مستضعفان ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی است که در چند سال اخیر حمایت‌های مطلوبی داشته است که در مسجدسلیمان نیز با همین هدف شرکت آلومینیوم کاوه را تاسیس که امیدواریم با آغاز فاز دوم کارخانه و ان شالله با استقبال سرمایه گزاران در ایجاد صنایع پایین دستی گام بلندی جهت محرومیت زدایی از چهره شهرستان برداشته شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.