• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
1

پیام تبریک دکتر امیدوار رضایی، نماینده ادوار مسجدسلیمان به مناسبت صعود تیم فوتبال نفت به لیگ برتر

  • کد خبر : 33402
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دکتر امیدوار رضایی، نماینده ادوار مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتگل در مجلس شورای اسلامی و معاون قوانین مجلس، صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر فوتبال کشور را تبریک گفت. در متن تبریک امیدوار رضایی آمده است: مایه خرسندی و مباهات است که تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با هم‌افزایی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دکتر امیدوار رضایی، نماینده ادوار مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتگل در مجلس شورای اسلامی و معاون قوانین مجلس، صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر فوتبال کشور را تبریک گفت.

در متن تبریک امیدوار رضایی آمده است:
مایه خرسندی و مباهات است که تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با هم‌افزایی و همدلی و با کسب نتایج خوب، علاوه بر صعود به لیگ برتر فوتبال کشور، دل هزاران هوادار را شاد کرد.
جوانان برومند تیم نفت مسجد سلیمان با قابلیت و توانمندی منحصر به فرد خود توانستند با لطف خداوند متعال، حمایت مسئولان و به ویژه حمایت ایل جلیل بختیاری و مردم عزیز و فوتبال دوست شهرستان مسجد سلیمان به این موفقیت ارزنده دست یابند.
این افتخار به دست آمده را به تمامی مردم ورزش‌دوست و صبور مسجد سلیمان و تمام شهرهای بختیاری ایران اسلامی، به خصوص مربیان، سرپرستان، بازیکنان، مدیرعامل، و هیات مدیره این باشگاه و پیشکسوتان و اصحاب رسانه تبریک عرض نموده و آرزوی تداوم موفقیت برای ورزش این منطقه را دارم. امیدوارم زمینه حضور پرقدرت این تیم، در لیگ برتر فوتبال کشور با همکاری مدیران استانی به ویژه استاندار محترم، شرکت مناطق نفت خیز جنوب و مدیران باشگاه فراهم آید و این تیم اصیل و پرافتخار، برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم غیور و شریف مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال بیافزاید.
از خداوند متعال، رشد و تعالی در عرصه اخلاق، ورزش و تداوم این پیروزی ها را برای ورزشکاران و مردم این شهر خواستارم.

دکتر امیدوار رضایی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.