• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
2

محمود فکری:
حق نفت مسجدسلیمان فقط قهرمانی بود

  • کد خبر : 33370
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- محمود فکری پس از تساوی ۲-۲ نفت مسجدسلیمان مقابل مس رفسنجان و قهرمانی نفت در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر که این اتفاق رخ داد و حق مردم، مسئولان شهری و استانی و فوتبال خوزستان همین بود. حق فوتبال خوزستان بود که […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- محمود فکری پس از تساوی ۲-۲ نفت مسجدسلیمان مقابل مس رفسنجان و قهرمانی نفت در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر که این اتفاق رخ داد و حق مردم، مسئولان شهری و استانی و فوتبال خوزستان همین بود. حق فوتبال خوزستان بود که چهار تیم در لیگ برتر داشته باشد. ما از روز اول تا آخر مسابقات در صدر جدول بودیم و حق‌مان فقط قهرمانی بود.

وی با تشکر از همه افرادی که در یک سال اخیر به باشگاه نفت کمک کردند، گفت: حق ما کسب رتبه دوم هم نبود، بلکه حق ما فقط قهرمانی رقابت‌ها بود. ما از روز اول در صدر جدول حضور داشتیم. این اتفاق حاصل لطف خدا و ائمه (ع) بود. خوشحالم که صعود نفت به لیگ برتر در اعیاد شعبانیه اتفاق افتاد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان  درباره آینده خود در تیم نفت تصریح کرد: تا آخرین لحظه معلوم نبود که به لیگ برتر صعود می‌کنیم یا خیر، اما از امشب با آرامش بیشتری کار می‌کنیم و می‌توانیم بهتر تصمیم‌گیری کنیم. بودن یا نبودن من خیلی اهمیت ندارد. بودجه نفت خیلی مهم است که باید برای سال آینده تأمین شود. امیدوارم بودجه مشخص و مناسبی برای نفت در نظر گرفته شود که اگر این اتفاق رخ ندهد، هیچ کاری از دست بهترین بازیکنان و مربیان هم برنمی‌آید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.