• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

یحیی بیگی: هواداران مسجدسلیمان بی نظیرند

  • کد خبر : 33165
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در حساس ترین دیدار هفته سی و دوم لیگ آزادگان، نفت مسجدسلیمان باید در خانه به مصاف نساجی مازندران برود. عباس یحیی بیگی، هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان که سابقه پوشیدن پیراهن نساجی را هم در کارنامه دارد، در مورد شرایط این دیدار به خبرنگار دی اسپورت گفت: بدون شک حساس ترین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در حساس ترین دیدار هفته سی و دوم لیگ آزادگان، نفت مسجدسلیمان باید در خانه به مصاف نساجی مازندران برود. عباس یحیی بیگی، هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان که سابقه پوشیدن پیراهن نساجی را هم در کارنامه دارد، در مورد شرایط این دیدار به خبرنگار دی اسپورت گفت: بدون شک حساس ترین بازی این هفته در مسجد سلیمان برگزار می شود زیرا جدا از حساسیتی که نتیجه این مسابقه برای نفت و نساجی دارد، برای باقی تیم های مدعی هم از اهمیت زیادی برخوردار است. من فکر می کنم به دلیل نیاز دو تیم به سه امتیاز مسابقه برای صعود، بازی زیبایی از آب درآید که هواداران از دیدن آن لذت ببرند.

یحیی بیگی در مورد نظر بسیاری از کارشناسان که نفت را اولین تیم صعود کننده می دانند، گفت: این که کارشناسان ما را یکی از تیم های صعود کرده می دانند چیز عجیبی نیست زیرا تیم ما از هفته های اول فصل در صدر جدول حضور دارد ولی روی هم رفته نظر شخصی من این است که با پیروزی برابر نساجی می توانیم صعودمان را مسجل کنیم.

هافبک دفاعی سال گذشته نساجی که در ابتدای این فصل به مسجد سلیمان رفت در مورد تقابل با این تیم گفت: نساجی در سال گذشته اصلا شرایط خوبی نداشت و مشکلات مالی موجب شده بود که اقای فکری جدا از مسائل فنی، انرژی زیادی روی جلوگیری از ایجاد حاشیه بگذارد که موجب شد نتوانیم به هدف مان برسیم . جدا از اینکه خوشحالم نساجی در جمع مدعیان حضور دارد، تقابل فوتبال شمال و جنوب همواره دیدنی بوده و انشاله همه از دیدن یک بازی زیبا لذت ببریم.

یحیی بیگی با بیان اینکه هواداران نفت و نساجی کم نظیر هستند، ادامه داد: فوتبال در قائمشهر و مسجد سلیمان جریان دارد و نتیجه بازی روی زندگی شخصی مردم تاثیر می گذارد. وقتی چنین هواداران بی نظیری داریم حتی در بازی های دوستانه هم حق نداریم شکست بخوریم.

یحیی بیگی در پایان گفت: فوتبال با هوادارانش زنده است و خیلی خوشحالم که تیم هایی چون نفت و نساجی جزو گزینه های صعود به لیگ برتر هستند. در پایان با تشکر از هواداران خوب مان که در سرما و گرما، بازی های داخل خانه و خارج از خانه از ما حمایت کردند، انشاله جدا از جشن صعود، جشن قهرمانی لیگ یک را هم در مسجدسلیمان جشن بگیریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.