• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

محمود فکری:
آسانسور لیگ برتر نمی شویم / اگر حمایت های استانی از تیم ادامه داشته باشد، می توانیم حضور با کیفیتی را در لیگ برتر تجربه کنیم/ هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام

  • کد خبر : 33080
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است تیمش پتانسیل حضور با کیفیت و ماندگار در لیگ برتر را دارد. محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره برد این هفته تیمش مقابل اکسین البرز گفت: بازی سختی پیش رو داشتیم و خوب می دانستیم آنها به دلیل اعتصاب بازیکنان خود تمرینات منظمی را پشت سر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است تیمش پتانسیل حضور با کیفیت و ماندگار در لیگ برتر را دارد. محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره برد این هفته تیمش مقابل اکسین البرز گفت: بازی سختی پیش رو داشتیم و خوب می دانستیم آنها به دلیل اعتصاب بازیکنان خود تمرینات منظمی را پشت سر نگذاشته اند. سعی کردیم در نیمه اول ضمن کنترل بازی، حریف را در زمین خودش کنترل کنیم. در این هفته ها همه تیم ها با انگزه خاصی مقابل ما قرار می گیرند و این کار را برای ما سخت و دشوار می کند. به هر حال هر تیمی در صدرجدول باشد تیم‌ها دیگر با قصد توقف آن مقابل این تیم قرار می‌گیرند و انگیزه دو چندان نه بلکه صدچندان برای این کار دارند.

او ادامه داد: در نیمه دوم با توجه به افت بدنی بازیکنان اکسین سعی کردیم با طراحی حملات سرعتی، روند بازی را به سود خودمان تغییر دهیم. خدا را شکر بچه ها خیلی هوشمندانه موفق شدند گل سه امتیازی را به ثمر برسانند و اگر کمی فرصت طلب بودند، می توانستیم با اختلاف گلهای بیشتری برنده شویم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره هفته صدرنشینی تیمش گفت: مهمترین دلیل شخصیت بازیکنان و شخصیت تیمی ماست که توانسته اند این اعتماد به نفس را به یکدیگر بدهند. بعد از برد اکسین به بازیکنانم گفتم شما آنقدر پخته و حرفه ای شده اید که دیگر بدون سرمربی و کادر فنی می توانید سه بازی آینده را مدیریت کنید. این باعث خوشحالی است که شما به عنوان سرمربی چنین بازیکنان مطیع و بی حاشیه ای داشته باشید.

فکری در مورد حواشی به وجود آمده برای تیمش تصریح کرد: در هفته های مختلف مسائلی را متوجه تیم ما می کردند. برخی می گفتند ما از داوری ها استفاده می کنیم و سوت ها به سود تیم ما زده می شود اما می توانید بازی های ما را مرور کنید تا ببینید که بارها از اشتباهات داوران متضرر شده ایم. اما هیچگاه به این مسائل دامن نزدم تا تمرکز تیم از بین نرود.

وی افزود: حتی در برهه ای تیم ما را متهم به داشتن جادوگر کردند و تهمت هایی را به ما زدند ولی بازهم سعی کردم وارد بازی آنها نشوم. خدا را شکرمی کنم که تیم ما با تکیه بر توانایی و شایستگی های خودش نتیجه لازم را به دست آورده و در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفته است.

سرمربی نفت در خصوص دیدارهای آتی و تاثیر آن روند نتیجه‌گیری این تیم خاطرنشان کرد: همه بازی‌ها سخت‌اند و هیچ بازی آسانی نیست باتوجه به آنکه گفتم همه مقابل نفت با تمام وجودشان بازی می‌کنند تا از ما امتیاز بگیرند که خب این طبیعی است همانطور که گفتم ما بازی آسانی در این هفته‌ها نخواهیم داشت. البته بازیکنان ما نشان داده‌اند که مقابل تیم‌های قوی‌تر بهتر بازی می‌کنند و با انگیزه‌تر هستند. ان‎شاءالله بچه‌ها هیچ مشکلی برای رویارویی با تیم‌های سخت جدول نداشته باشند و بتوانند بازی را با پیروزی پایان دهند. فکری در مورد ادامه همکاری اش با این تیم برای فصل آینده گفت: واقعا کار ما برای حفظ این رتبه تا اینجای کار خیلی سخت بوده و مجموعه نفت در طی این مدت خیلی برای حفظ قهرمانی و صدرنشینی تیم تلاش کرده است. من همه تمرکز خودم را گذاشته ام تا سه بازی آینده را نیز بتوانیم با موفقیت پشت سر بگذاریم تا صعودمان قطعی شود. تیم ما پتانسیل خوبی دارد و اگر حمایت های استانی از تیم ادامه داشته باشد، می توانیم حضور با کیفیتی را در لیگ برتر تجربه کنیم. اما خودم هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.