• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

داريوش يزدي: مي توانستيم 4 يا 5 گل ديگر هم به پيكان بزنيم

  • کد خبر : 3297
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پس از برد 2 بر صفر مقابل پيكان در هفته سوم ليگ دسته يك كشور گفت: مي توانستيم چهار يا پنج گل ديگر هم بزنيم. داريوش يزدي اظهار كرد: اين برد را به هواداران واقعي نفت مسجدسليمان تبريك مي گويم. واقعا اين تماشاگران دل شان براي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پس از برد 2 بر صفر مقابل پيكان در هفته سوم ليگ دسته يك كشور گفت: مي توانستيم چهار يا پنج گل ديگر هم بزنيم.

داريوش يزدي اظهار كرد: اين برد را به هواداران واقعي نفت مسجدسليمان تبريك مي گويم. واقعا اين تماشاگران دل شان براي تيم مي تپد. دوست دارم هميشه اين لبخند را با بردهاي خود روي لب هاي آن ها بنشانم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي درباره بازي روز گذشته برابر پيكان گفت: بازيكنان ما با تمام تلاشي كه داشتند، توانستند نتيجه را به نفع خود رقم بزنند و يك تيم سرسخت را در خانه خودش ببرند و اين شادي را براي ما به ارمغان بياورند. بازيكنان با تلاش خوب خود، بازي را كنترل كردند و ما طبق برنامه اي كه داشتيم، توانستيم در همان نيمه اول به گل دست پيدا كنيم. يزدي ادامه داد: گل اول باعث شد كه نيمه دوم را كنترل كنيم. البته موقعيت هاي زيادي داشتيم كه اگر بازيكنان ما دقت لازم را به خرج مي دادند، تعداد گل هاي ما به چهار يا پنج گل هم مي رسيد و اين مساله نشانگر اين موضوع است كه تيم ما يك تيم پر توان و با كيفيت است اما براي رسيدن به شرايط آرماني، احتياج به زمان دارد.

وي در خصوص تيم پيكان بيان كرد: ما با تيمي بازي داشتيم كه هنوز در تب و تاب برگشتن به ليگ برتر است. اين تيم پارسال از ليگ برتر به ليگ يك آمده و داراي يك كادر فني و بازيكنان خوب است. سرمربي تيم نفت مسجدسليمان با دعوت از هواداران براي تماشاي بازي جمعه مقابل راهيان كرمانشاه اظهار كرد: ما از تماشاگران انتظار داريم كه مثل هميشه با حرارت در ورزشگاه حاضر شوند و با تشويق هاي هميشگي و واقعي خود، باعث انگيزه مضاعف به تيم ما شوند. يار دوازدهم خيلي مي تواند به تيم ما كمك كند.

وي با بيان اين كه بازيكنان ما توانايي بالا آمدن در جدول را دارند، تصريح كرد: ما مطمئن هستيم كه بازيكنان ما در ديدارهاي آينده بازي كه از آن ها انتظار داريم را به نمايش خواهند گذاشت و ما در همين هفته هاي اول مي توانيم خودمان را مدعي قهرماني بدانيم و بازي هاي با كيفيتي را به نمايش بگذاريم.

يزدي درباره بازي جمعه تيمش برابر راهيان كرمانشاه گفت: خوشبختانه در اين چند سالي كه مربيگري كردم، اين تيم كرمانشاهي هميشه در گروه ما بوده است. اين تيم با همان 50 تا 60 درصد كادر فني و بازيكنان گذشته در اين فصل هم شركت كرده است و ما با شناختي كه از اين تيم داريم و ديدن فيلم بازي آن، با قدرت مقابل اين تيم بازي مي كنيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. شاهنامه آخرش خوشه.

  2. گل كاشتي آقا داريوش.انشالله در بازي هاي آينده هم موفق باشي و دل هواداران پرشور مسجدسليماني را شاد كني.

  3. كاش تو تيم از بچه هاي مسجدسليمان بيشتر استفاده بشه.

  4. به امید طلوع دوباره اولین قطب فوتبال ایران “صعود نفت مسجدلیمان به لیگ برتر”

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.