• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
3

همایش تجلیل از پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 32912
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: گذشت ایام، وقایع تلخ و شیرین و حوادث گوناگون گاها چنان طومار سرنوشت یک قوم، جامعه و انجمن را می‌پیچد که آن ها از گذشته‌ی خود بی‌خبر می‌شوند و بینش آن ها به سرگذشت (حتی) نسل های قبلی خود در بوته‌ی ابهام وفراموشی قرار می‌گیرد. برای این که بی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: گذشت ایام، وقایع تلخ و شیرین و حوادث گوناگون گاها چنان طومار سرنوشت یک قوم، جامعه و انجمن را می‌پیچد که آن ها از گذشته‌ی خود بی‌خبر می‌شوند و بینش آن ها به سرگذشت (حتی) نسل های قبلی خود در بوته‌ی ابهام وفراموشی قرار می‌گیرد.

برای این که بی اطلاعی از وضعیت فوتبال مسجدسلیمان، خاستگاه نفت و فوتبال در خاورمیانه، در دهه‌های چهل شمسی به بعد به سرنوشت فوتبال دهه‌های ابتدایی دچار نگردد و در راستای تکریم از سرداران فوتبال مسجدسلیمان تنی چند از پیشکسوتان فوتبال این شهرستان نظیر رضا احمدپور، غلامعلی قاسمی،غلام آذر، شاپورصادقی، مرتضی نجفی و دکتر اردشیر رضایی با حمایت و راهنمایی بزرگانی چون ایرج کبیریان و غلامرضا فانوسی تصمیم گرفتند تا طی ایام نوروز در قالب یک دورهمی دوستانه و همایش گونه به دور از اهداف شخصی و سیاسی ضمن استفاده از سخنان پیشکسوتان از مقام والای آنها تجلیل کرده و سنت حسنه ایرانی – اسلامی سپاسگزاری و حق شناسی ازمقام پیشکسوت و بزرگان فوتبال مسجدسلیمان را به جا آورند. در نهایت این همایش در محل دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان برگزار شد و با برنامه‌های متنوعی همراه گردید.

تلاوت قرآن، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، خیرمقدم غلامعلی قاسمی دبیر اجرایی برنامه به حاضرین در همایش، سخنرانی مراسم پهلوان منگشتی امیریان قهرمان پرآوازه دنیای هالتر و مرد استثنایی دنیای وزنه برداری، اهداء لوح تقدیر استاد علی محمد لجمیری چهره ماندگار عرصه داوری کشور توسط پهلوان منگشتی امیریان که اشک شوق را در چهره همگان هویدا نمود، صحبت‌های استاد لجمیری خود نیز طی سخنانی بر استعداد خارق العاده و کیفیت بالای فیزیکی ورزشکاران مسجدسلیمانی درخصوص توانایی‌های ورزشی مسجدسلیمان، سخنرانی استاد غلامرضا فانوسی مسئول برنامه‌ریزی همایش، آواز خوانی پیشکسوت اخلاق مدار فوتبال شهر موسی گله، صحبت‌های استاد ابراهیم ایزدستا مرد اول قفس توری فوتبال مسجدسلیمان، اجرای موسیقی بختیاری توسط گروه موزیک حاضر در مراسم (تهیه شده ویژه شهدای فوتبال شهر) پایان بخش بخش ابتدایی مراسم بود تا حاضران جهت آنتراکی کوتاه و پذیرایی مختصر با شیرینی ،چای و میوه جهت ادامه مراسم تجدید قوا نمایند.

بخش دوم مراسم با سخنرانی یکی از اسطوره‌های دهه چهل فوتبال خوزستان استاد ایرج کبیریان آغاز شد. پیشکسوت عرصه داوری و البته رسانه استاد محمدرضا خواجوی نیز برای لحظاتی پشت تریبون قرار گرفت و با ذکر خاطرات شیرینش طی همراهی استاد لجمیری در دهه‌های پنجاه و شصت خستگی را از تن حضار در مجلس بیرون کرد. مهندس نورعلی امیدبختیاری مرد زحمتکش و همه کاره‌ی باشگاه زاگرس نیز از مشکلات تیم خود و عدم توجه اصحاب رسانه ،جامعه پیشکسوتان به فعالیت این تیم در لیگ استان سخن گفتند. مهندس عبدالرضا صالحی سخنران  بعدی این همایش بود که انجام کارهای بزرگ در ورزش شهر را امری ممکن دانستند و از پیشکسوتان مهاجرت کرده فوتبال و ورزش شهر خواستند که حضورخود را از فضای مجازی به میدان عمل انتقال دهند ودغدغه خود را بابت نواقص ورزش مسجدسلیمان بیشتر کنند. آخرین سخنران همایش هم دکتر اردشیر رضایی استاد دانشگاه و دروازه‌بان پیشین فوتبال خوزستان با موضوع رفتار سازمانی و ضرورت تطابق رفتاری کانونهای پیشکسوتان با دیدگاه علمی این رفتارها بود.

این همایش با اهداء لوح تقدیر به پیشکسوتان ، پذیرایی ناهار و عکسهای یادگاری خاتمه پذیرفت.

در حاشیه مراسم

* همکاری ریاست واحد دانشگاهی، هیئت رئیسه و پرسنل بخش خدمات و حراست دانشگاه در امر هرچه بهتر برگزار کردن مراسم مثال زدنی بود.

* بنرهای مجزای بک گراند همایش، رفتگان جامعه فوتبال و جمعی از شهدای فوتبال مسجدسلیمان زینت بخش محل برگزاری همایش بود.

* مجری برنامه یوسف خدامرادی از اصحاب رسانه شهرستان مسجدسلیمان بودند.

* به جز پیشکسوتان فوتبالی حاضر در مراسم جمعی از پیشکسوتان ورزشی رشته‌های دبگر منجمله استاد ابراهیم شهنی معروف به پنجه طلایی والیبال خوزستان و مهندس علی عیدیوندی از پیشکسوتان بسکتبال و … در سالن همایش حاضر بودند.

* جمعی از بزرگان فوتبال شهر که موفق به حضور در همایش نشدند با ارسال پیام از این بابت عذر خواهی کردند.

* تمامی حاضرین خواهان تشکیل چنین جلساتی در آینده شدند.

تصاویری از مراسم تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان را در ادامه ملاحظه می‌کنید:

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32912

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.