• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

به مناسبت سال جدید
بازدید دکتر محسن رضایی از خیریه زنده یاد احمد رضایی مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 32792
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دکتر محسن رضایی به مناسبت سال جدید از خیریه زنده یاد احمدرضایی بازدید نمود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این بازدید که با حضور خانواده دکترحاج محسن رضایی، مدیریت و کارکنان خیریه مذکور صورت گرفت دبیر تشخیص مصلحت نظام با تبریک سال نو و آرزوی صحت و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دکتر محسن رضایی به مناسبت سال جدید از خیریه زنده یاد احمدرضایی بازدید نمود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این بازدید که با حضور خانواده دکترحاج محسن رضایی، مدیریت و کارکنان خیریه مذکور صورت گرفت دبیر تشخیص مصلحت نظام با تبریک سال نو و آرزوی صحت و شادکامی با تقدیر از خدمات این خیریه گفت: انصافاً خدمات فراوانی به افراد محروم توسط این خیریه صورت گر فته است که  من در جریان فعالیت های روزانه این خیریه هستم  و همیشه پیگیر مشکلات این  خیریه  هستم. وی خدمت به محرومین  به نقل از احادیث معصومین(ع) و کلام الله مجید را از مصادیق صدقات جاریه برشمرد که در نزد خداوند متعال از ارزش فراوانی برخوردار است. دکتر محسن رضایی در ادامه تاکید کرد خط مشی فعالیت این خیریه در سال جدید جاری در کنار سایر فعالیت ها اشتغال و حرفه آموزی خواهد بود.

محمدرضا مکوندی مدیرعامل خیریه نیز با تبریک سال نو  با اشاره به فعالیت های سال گذشته در حوزه های مختلف گفت: این نهاد حمایتی در حوزه های مختلف مذهبی، فرهنگی، معیشتی، درمانی، کمک مالی، مصالح و کالای ضروری و… موفق شد علیرغم ضیق منابع با فعالیت مستمر خدمات فراوانی را به مددجویان تحت پوشش ارائه نماید. از جمله برنامه های متعدد آموزشی و کارگاههای متعدد مهارت های زندگی، توزیع  هزاران سبد مواد غذایی در قالب هفت مرحله به مناسبت های مختلف در طول سال و توزیع آرد، هزاران جلد کتاب های کمک درسی، نوشت افزار و….

در ادامه رییس هیات امنای این تشکل مردم نهاد با جمعی از فرزندان ایتام شاغل به تحصیل در دانشگاههای دولتی و حوزه علمیه دیدار نمودند. همچنین از سوی یکی  از ایتام موسسه لوح تقدیری به دکتر محسن رضایی به پاس  حمایت از این نهاد حمایتی اهدا گردید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.