• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
1

مدیر مسئول روزنامه طلوع خوزستان :
مدیران استان باید رسانه ها را به عنوان رکن چهارم دموکراسی باور کنند

  • کد خبر : 32724
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- ایمان سعیدی مدیر مسوول روزنامه طلوع خوزستان که اخیرا به جمع روزنامه های استانی پیوسته است در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مطبوعات باید برای رشد و پیشرفت به سمت ایده های نوین جذب تقویت زیر ساخت رسانه خود اهتمام ورزند از سویی دیگر مدیران استانی برای رشد و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- ایمان سعیدی مدیر مسوول روزنامه طلوع خوزستان که اخیرا به جمع روزنامه های استانی پیوسته است در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مطبوعات باید برای رشد و پیشرفت به سمت ایده های نوین جذب تقویت زیر ساخت رسانه خود اهتمام ورزند از سویی دیگر مدیران استانی برای رشد و توسعه استان باید مطبوعات را به عنوان رکن چهارم دموکراسی باور کنند و با اعتماد به رسانه های استان سعی در رفع موانع توسعه نمایند.

سعیدی با اعلام تبدیل وضعیت شدن نشریه طلوع خوزستان از هفته نامه به روزنامه استانی افزود: این نشریه قصد دارد با بهره گیری از همکاران با تجربه به سمت تولید بیشتر محتوا پیشبرود . ما در صدد تقویت فعالیت ها در فضای مجازی و استمراردر چاپ روزنام هستیم و باتوجه تغییر در دوره انتشار خود، جذب نیروی خبری فعال و زبده را پیش رو داریم تا به روز ترین و مهمترین اخبار استان را انعکاس دهیم .

وی در پایان: دغدغه بازتاب مسائل اجتماعی و مشکلات مردمی جزو لاینفک طلوع بوده و هست . این روزنامه تحلیل مسائل اجتماعی استان را با دعوت از کارشناسان و پیگیری آسیب های اجتماعی و پیشنهاد بسته های فکری و مشورتی به نهادهای مربوطه، و مناظره بین مسئولان و کارشناسان در جهت توسعه فضای اجتماعی ، فرهنگی استان را در چشم انداز اهداف خود ترسیم نموده است. امیدوارم با مشارکت مسئولین و تلاش همکاران رسانه بازتاب بهتری از این مسائل را داشته باشیم .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.