• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

مهندس قباد ناصری در گفتگو با سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان:
جاده مسجدسلیمان به ایذه تا پایان شهریور ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید

  • کد خبر : 32717
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با احداث جاده مسجدسلیمان به ایذه فاصله میان دو این دو شهرستان به ۸۰ کیلومتر کاهش خواهد یافت. مهندس قباد ناصری در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: جاده مذکور جهت کاهش ۱۰۰ کیلومتری فاصله بین دو شهرستان مسجدسلیمان به ایذه در حال انجام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با احداث جاده مسجدسلیمان به ایذه فاصله میان دو این دو شهرستان به ۸۰ کیلومتر کاهش خواهد یافت. مهندس قباد ناصری در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: جاده مذکور جهت کاهش ۱۰۰ کیلومتری فاصله بین دو شهرستان مسجدسلیمان به ایذه در حال انجام کار است. وی ادامه داد: با اجرای این پروژه فاصله میان دو شهرستان از ۱۸۰ کیلومتر به ۸۰ کیلومتر کاهش می یابد که این موضوع ضمن کاهش زمان مسافرت موجب کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی سفر نیز خواهد شد. وی ادامه داد: فاز صفر این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر از چاه شماره ۱ تا سرگچ تلبزان به بهره برداری رسیده است.

در فاز اول ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۵ کیلومتر از آن نیز آسفالت شده است که تا پایان سال ۴ کیلومتر دیگر از آن نیز آسفالت خواهد شد. ناصری ادامه داد: در فاز ۲ این جاده که به طول ۱۴ کیلومتر می باشد ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ۵ کیلومتر آن آسفالت و تا پایان سال ۵ کیلومتر دیگر نیز آسفالت خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در پایان سخنان خود اظهار کرد: کل مسیر این پروژه تا پایان شهریور ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. لطفا پیگیری تا حصول نتیجه…. چون خیلی پروژه ارزشمندیه واقعا…ثواب دنیا و آخرت رو همراه داره قطعا

  2. سلام 
    میخواستم نتیجه این خبر را پیگیری کنید که این پروژه نقش مهمی از بن بست خارج کردن مسجدسلیمان و رفع محرومیت روستای مسیر دارد.مرسی

  3. آقای مدیرعامل عزیز : سلام – من اشتباه بهره برداری پروژه را شهریور ۹۷ می خوانم یا اشتباه تحریر شده و یا اینکه کمبود اعتبار نگذاشت پروژه به اتمام برسد . خواهشا” حداقل یک پاسخی به ما مردم هم بدهید. متشکر از آن میزان کار که انجام شده است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.