• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

نشست دکتر کهرام با ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 32714
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹

باشگاه روزنامه نامه نگاران مسجدسلیمان- نشست صمیمانه دکتر کهرام با ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علیرضا پوریان رییس ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در سال۹۲ و ۹۶ در سخنانی ضمن بیان برخی مشکلات شهرستان خواستار نگاه ویژه دولت به این شهرستان که بیشترین […]

باشگاه روزنامه نامه نگاران مسجدسلیمان- نشست صمیمانه دکتر کهرام با ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علیرضا پوریان رییس ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در سال۹۲ و ۹۶ در سخنانی ضمن بیان برخی مشکلات شهرستان خواستار نگاه ویژه دولت به این شهرستان که بیشترین درصد آرا را به دکتر حسن روحانی در انتخابات اخیر داده بودند گردید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب و رییس حزب اتحاد ملت در بخشی از سخنان خود گفت: امروز معضل اصلی جامعه و مشکل همه خانواده ها بیکاری جوانان است. وی همچنان خواهان به کار گیری و استفاده از نیروهای توانمند و همسو با دولت گردید و ادامه داد: آنچه امروز مردم را آزار می دهد پدیده شوم تبعیض و رانت خواری است که باعث به وجود آمدن شکاف میان مردم و مسئولان و بی اعتمادی مردم به وعده ها و سخنان مسئولین خواهد شد. پوریان گفت: متاسفانه در سطح استان نیز گاهاً شاهد هستیم هر کس در راس مجموعه ای قرار می گیرد بلافاصله اعضای خانواده خود را بدون علم و دانش به عنوان رییس دفتر، مشاور و ….. به کار می گیرد که این غیر قابل قبول است و قطعاً مردم با دیدن چنین انتصاباتی دچار بدبینی و سرخوردگی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.