• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان خبر داد:
احداث مدارس جدید برای دانش آموزان مسجدسلیمانی توسط وزارت نفت

  • کد خبر : 32671
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: با موافقت و مساعدت وزارت نفت، ۳ باب مدرسه جدید در شهر مسجدسلیمان برای دانش آموزان این شهر احداث می شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: با موافقت و مساعدت وزارت نفت، ۳ باب مدرسه جدید در شهر مسجدسلیمان برای دانش آموزان این شهر احداث می شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس قباد ناصری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و همچنین ارایه خدمات عام المنفعه وزارت نفت جهت شهروندان، پیشنهاد ۳ باب مدرسه جدید برای ارتقای وضعیت آموزشی و بهره مند شدن دانش آموزان مسجدسلیمانی از فضای استاندارد آموزشی به مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز ارایه شد.

وی خاطر نشان کرد: با مصوب شدن این پروژه ها و تأمین اعتبار لازم، عملیات ساخت یک باب مدرسه در منطقه مسکن مهر و ورودی شهر مسجدسلیمان با تأمین هزینه از سوی وزارت نفت و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در حال انجام می باشد.

ناصری ادامه داد: ساخت ۲ باب مدرسه دیگر نیز در سایر مناطق این شهر که کمبود فضای آموزشی دارند مصوب شده و با انجام مراحل اداری مربوطه به زودی عملیات اجرایی آنها نیز آغاز می شود تا بدین ترتیب یکی از  دغدغه های دیرینه همشهریان گرانقدر در خصوص نوسازی مدارس و فعالیت آموزشی دانش آموزان در محیط های استاندارد با همت و مشارکت وزارت نفت مرتفع گردد.

لازم به توضیح است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از ۵ شرکت تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که در گستره ای به وسعت ۲۷۰۰۰ کیلومتر مربع و حوزه ی جغرافیایی ۳ استان و ۱۳شهرستان در زمینه تولید نفت ، گاز و میعانات گازی فعالیت می کند. این شرکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و ارایه خدمات عام المنفعه پروژه های متعددی را در حوزه های مختلف تعریف و مصوب نموده که پروژه های عنوان شده بالا در زمره این اقدامات می باشند .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.