• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

بازیکن نفت مسجدسلیمان:
برای کسب سه امتیاز به سیرجان می رویم

  • کد خبر : 32659
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  نفت مسجدسلیمان پس از چند هفته ناکامی در کسب پیروزی، توانست شهرداری تبریز را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد تا دوباره فاصله امتیازی اش نسبت به تیم های پایینی خود را افزایش دهد. به همین دلیل با پیمان میری، زننده گل اول نفتی ها در این بازی تماس گرفتیم تا نظر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  نفت مسجدسلیمان پس از چند هفته ناکامی در کسب پیروزی، توانست شهرداری تبریز را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد تا دوباره فاصله امتیازی اش نسبت به تیم های پایینی خود را افزایش دهد. به همین دلیل با پیمان میری، زننده گل اول نفتی ها در این بازی تماس گرفتیم تا نظر وی را در مورد شرایط تیمش جویا شویم.

از شرایط بازی با شهرداری آغار کنیم.

وقتی به هفته های پایانی فصل نزدیک می شویم، استرس و فشار بازی ها زیاد می شود و بازی برابر شهرداری هم از قاعده مستثنی نبود ولی با این وجود با آنالیزی که کادر فنی پیش از شروع بازی در اختیار بازیکنان قرار داده بود، به خوبی توانستیم دستورات تاکتیکی آنها را در زمین پیاده کنیم.

ولی در دقیقه ۹۰ به گل پیروزی رسیدید.

بله درست است ولی در طول بازی، فرصت های زیادی را به وجود آوردیم و حتی دو بار تیرک دروازه شهرداری مانع فروپاشی دروازه شان شد که فکر می کنم حریف مان خیلی خوش شانس بود که فقط دو گل دریافت کرد. در مجموع با این پیروزی ۵۳ امتیازی شده و ‌فاصله با تیم های پایینی مان را افزایش دادیم که فکر می کنم در بازی های آینده این فاصله بیشتر هم شود.

به عنوان بازیکن شرایط مالی را تا چه حد در کسب موفقیت باشگاه ها تاثیرگذار می دانید.

خب ببینید تیمی که می خواهد به موفقیت برسد، باید تمام عوامل کسب موفقیت را داشته باشد که شکر خدا مدیران نفت مسجد سلیمان تا کنون به خوبی تعهدات خود را انجام داده اند که به نظر من جایگاه امروز تیم جدا از مسائل فنی، مدیون نگاه مدیران باشگاه است.

پس از چند هفته ناکامی دوباره پایت به گلزنی باز شد.

ناکامی که نمی توان گفت زیرا من در نیم فصل دوم، فکر می کنم دو یا سه بازی را از روی نیمکت دنبال کردم و در بازی برابر راه آهن و شهرداری گل زده ام ولی در مجموع اینکه چه بازیکنی گل بزند برای من و هم تیمی هایم مهم نیست و برای ما کسب سه امتیاز بازی ها از هر چیزی مهمتر است.

در مورد بازی برابر گل گهر برای خوانندگان ما بگویید.

خب گل گهر در نیم فصل دوم احیا شده و این موضوع را به سادگی می توانید از نتایج این تیم متوجه شد ولی ما در این بازی هم برای کسب سه امتیاز پا به زمین مسابقه می گذاریم تا فاصله امتیازی به وجود آمده با تیم های پایینی مان را حفظ کنیم.

حرف پایانی.

در پایان از همه هواداران نفت که به من و هم تیمی هایم لطف دارند، تشکر می کنم و انشاله که در پایان فصل با صعود به همراه کادر مدیریتی و فنی بسیار خوب مان بتوانیم جواب حمایت های آنها را بدهیم.

دی اسپورت

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.