• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

نشست هم اندیشی علی عسگر ظاهری با رؤسای هلال احمر شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا

  • کد خبر : 32655
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نشست نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با حضور روسای جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، علی عسکر ظاهری در این نشست با تقدیر از امدادرسانی هلال‌احمر در حوادث و سوانح اخیر اظهار کرد: اگر امدادرسانی طبق […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نشست نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با حضور روسای جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، علی عسکر ظاهری در این نشست با تقدیر از امدادرسانی هلال‌احمر در حوادث و سوانح اخیر اظهار کرد: اگر امدادرسانی طبق برنامه ریزی پیش رود بهتر جواب خواهد داد و همه امدادگران باید علاوه بر حفظ آمادگی با توجه به دانش جدید و روش های نوین، روزآمد باشند.

وی افزود: شمال استان جز مناطق بلاخیز است و ما باید برای مواجهه با هر نوع از بلاهای طبیعی آمادگی کامل داشته باشیم. نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولیت هلال‌احمر سنگین و نقش پر رنگی در جامعه و مردم دارد، گفت: نیروی های امدادی آموزش دیده حرف اول را در امدادرسانی می زنند.

ظاهری تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر با توجه به وظیفه ذاتی خود، در امر امدادرسانی با اکثر ادارات در ارتباط است و باید بر آنها تاثیرگذار باشد. در ادامه این جلسه رؤسای جمعیت هلال احمر شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا با ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت های انجام شده در سال جاری، پیشنهاداتی برای انجام بهینه فعالیت های امدادی ارائه کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.