• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:
بعضی تیم‌ها با تمام وجود مقابل ما حاضر می‌شوند اما با تیم امید و گلر سوم شان مقابل رقبای ما می ایستند

  • کد خبر : 32648
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فوتبال این گونه نیست که در هر دقیقه بتوان حمله کرد یا هر موقعیتی به گل تبدیل شود اما این که ما در صدر جدول هستیم باعث می‌شود هر تیمی مقابل ما بازی می‌کند با همه وجود پای به میدان بگذارد. محمود فکری درباره بازی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فوتبال این گونه نیست که در هر دقیقه بتوان حمله کرد یا هر موقعیتی به گل تبدیل شود اما این که ما در صدر جدول هستیم باعث می‌شود هر تیمی مقابل ما بازی می‌کند با همه وجود پای به میدان بگذارد.

محمود فکری درباره بازی برابر شهرداری تبریز، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی در برابر شهرداری داشتیم و توانستیم در شروع بازی به گل برسیم و در ادامه بچه‌ها راحت‌تر بازی کردند و باز هم روی دروازه حریف فشار آوردیم و موقعیت‌های زیادی را به‌ وجود آوردیم که هم تیر دروازه و هم کم‌دقتی باعث شد نتوانیم به گل برسیم اما در نیمه دوم روی یک غافلگیری و اشتباه یک گل را دریافت کردیم اما بازیکنانم دست از تلاش بر نداشتند و توانستیم در دقایق آخر به گل دوم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: این سه امتیاز هم برای ما بسیار حیاتی بود و اتفاقا فوتبال بسیار خوبی را در این بازی ارائه کردیم و به مجموعه تیم نفت به‌ویژه هواداران خوب مسجدسلیمانی و کادر مدیریتی تیم و بازیکنان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. وی افزود: فوتبال این گونه نیست که در هر دقیقه بتوان حمله کرد یا هر موقعیتی به گل تبدیل شود اما اینکه ما در صدر جدول هستیم باعث می‌شود هر تیمی مقابل ما بازی می‌کند با همه وجود پای به میدان بگذارد.

فکری بیان کرد: متاسفانه در این فصل دیده‌ایم برخی تیم‌ها به بهانه‌های مختلف مثل اعتصاب و مصدومیت از بازیکنان امیدشان در برابر تیم‌های بالاجدولی استفاده می‌کنند و یا حتی از گلر سوم‌شان در تقابل با تیم‌های صدرنشین که رقیب ما هستند استفاده کرده‌اند و یک سری کارهایی دارد انجام می‌شود که اخلاقی نیست و از دید ما پنهان نبوده اما ظاهرا از دید کمیته انضباطی و کمیته اخلاق پنهان است و یا اطلاع دارند و کاری نمی‌کنند. سرمربی نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: این مسائل برای فوتبال ما خوب نیست و انگار در این فوتبال با آدم‌های سالم برخورد شدیدتری می‌کنند و با آدم‌های ناپاک خیلی کاری ندارند.

وی درباره وضعیت مصدومیت عباس عسکری مهاجم تیمش گفت: عسکری وضعیت بهتری دارد و حال عمومی‌اش خوب است و از دنده وی عکس گرفته شده و قرار است بررسی کنند اگر شکستگی وجود ندارد کارهای درمانی دیگرش را انجام دهند تا به‌زودی مرخص شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.