• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

تقدیر مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب از مهندس قباد ناصری
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با مدیریت صحیح، پیشرو ترین شرکت در میان شرکت های بهره برداری تابع مناطق نفتخیز جنوب است

  • کد خبر : 32592
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از مدیریت و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تقدیر و تشکر نمود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس بیژن عالی پور در جلسه پیش بینی تولید […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از مدیریت و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تقدیر و تشکر نمود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس بیژن عالی پور در جلسه پیش بینی تولید شرکت ملی نفتخیز جنوب مراتب تبریک و تقدیر هیأت مدیره ی این شرکت را به مهندس قباد ناصری اعلام کرد.

وی در این خصوص اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی؛ شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با مدیریت صحیح  وظایف و با همت و همبستگی پرسنل سخت کوش خود توانست ضمن برآورده ساختن تعهدات اعلام شده قبلی در حوزه تولید نفت و گاز، فراتر از آن را نیز اعمال نماید و پیشرو ترین شرکت در میان شرکت های بهره برداری تابع مناطق نفتخیز جنوب در این خصوص شناخته شد.

وی افزود: با مدیریت صحیح و بکارگیری کلیه ی الزامات ایمنی ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان توانست سال ۱۳۹۶ را بدون هرگونه حادثه ی منجر به فوت یا خسارت جدی و عمده سپری نماید که در این خصوص نیز شایسته ی تقدیر است. مهندس عالی پور تأکید کرد: از طرف هیأت مدیره ی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب کسب این ۲ موفقیت ارزشمند را به مجموعه ی مدیریت و پرسنل زحمت کش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه همکاران خوبم در این شرکت آرزوی توفیق روزافزون دارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.