• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11766اخبار امروز : 1
4

مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب خبر داد:
تأسیسات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان بروز رسانی شد

  • کد خبر : 32562
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از به روز رسانی تأسیسات قدیمی و فرسوده شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مطابق با جدیدترین استاندارد ها و فن آوری های روز خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از به روز رسانی تأسیسات قدیمی و فرسوده شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مطابق با جدیدترین استاندارد ها و فن آوری های روز خبر داد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، بیژن عالی پور که در جمع مدیران ، روسا و کارشناسان فنی و عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سخن می گفت افزود : جملگی تأسیسات فرآورش نفت در این شرکت با توجه به اولویتی که در خصوص قدمت اماکن صنعتی اش داشت با استفاده از توانمندی نیروهای ایرانی طراحی و احداث گردید.

وی افزود: این تأسیسات که شامل کارخانه های متمرکز بهره برداری و نمک زدایی نفت و همچنین تزریق گاز می باشند در مناطق مختلف همچون هفت شهیدان مسجدسلیمان – لالی – لب سفید – قلعه نار – کبود – هفتکل و نفت سفید توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب احداث گردیده و وارد مدار خدمت شده اند.

عالی پور خاطرنشان کرد: برخی از این واحدها همچون نمک زدایی متمرکز هفتکل و نفت سفید یا بهره برداری هفتکل وارد مرحله ی پیش راه اندازی شده و بزودی افتتاح می شوند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از رعایت موازین ایمنی در محیط های عملیاتی و اداری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تقدیر کرد و خواستار توجه همیشگی به این مقوله بمنظور حفظ ایمنی و سلامتی کارکنان بعنوان اصلی ترین و گران بها تری سرمایه ی صنعت نفت شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.