• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از:
بازدید خبرنگاران رسانه های مختلف داخلی و خارجی از کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 32529
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جمعی از نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی از شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان بازدید به عمل آوردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تشکر از حضور اهالی رسانه در سخنانی گفت: ۱۰۰ درصد سهام آلومینیوم متعلق به بنیاد مستضعفان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جمعی از نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی از شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان بازدید به عمل آوردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تشکر از حضور اهالی رسانه در سخنانی گفت: ۱۰۰ درصد سهام آلومینیوم متعلق به بنیاد مستضعفان است. وی ادامه داد: احداث این کارخانه در مسجدسلیمان برای محرومیت زدایی در منطقه و ایجاد اشتغال در شهرستان بوده است. حسینی ادامه داد: شعار بنیاد صداقت، صراحت و شفافیت بوده است و همه ی تلاش مان اعتماد متقابل میان مردم و شرکت بوده است که بحمدالله در این راه موفق بوده ایم…

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که همه ی نیروهای شاغل در این شرکت از نیروهای بومی بوده اند گفت: علاوه بر نیروهای استخدام شده تمامی پیمان کاران ما نیز از پیمانکاران بومی بوده است مگر این که بعضی از کارها در تخصص بعضی پیمانکاران نبوده است و اجبارا از خارج استان به کار گرفته شده که درصد ان بسیار پایین می باشد.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای این شرکت چند فاز تعریف شده است. فاز اول، کارخانه پروفیل سازی ست که دستگاههای منحصر به فردی در آن به کار رفته است و با حضور معاون اول رییس جمهور در آذرماه امسال به بهره برداری رسید. فاز دوم که با حمایت های جناب استاندار ال سی آن باز شده است تولید بیلت و شمش آلیاژی ست و انشالله با افتتاح این فاز این منطقه به یک قطب صنعتی در کشور تبدیل خواهد شد.

سید عباس حسینی در ارتباط با میزان اشتغالزایی شرکت الومینیوم کاوه مسجدسلیمان گفت: بنیاد به دنبال این نیست که از طریق اشتغال مستقیم شغل ایجاد کند. در فاز اول ۱۳۰ نفر به صورت گام به گام مشغول به کار خواهند شد که حدود ۵۰ نفر از ان ها در حال حاضر در سه شیفت کاری مشغول به کار هستند. اما بیشترین اشتغالزایی این شرکت به راه اندازی شرکت های پایین دستی بستگی دارد که امیدواریم با حضور سرمایه گزاران این اتفاق هر چه سریع تر بیفتد.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد شرکت آلومینیوم توانسته باشد گامی کوچک جهت محرومیت زادایی در منطقه برداشته باشد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.