• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مطرح کرد:
برآیند ۱۰۳ درصدی تولید در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد خبر : 32521
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از برآیند ۱۰۳ درصدی تولید نفت و گاز این شرکت در سال ۱۳۹۶ خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس قباد ناصری که در جمع اعضای هیأت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از برآیند ۱۰۳ درصدی تولید نفت و گاز این شرکت در سال ۱۳۹۶ خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس قباد ناصری که در جمع اعضای هیأت مدیره، مدیران و کارشناسان فنی و عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب سخن می گفت با اعلام این خبر اظهار داشت: برآیند مثبت و ۱۰۳ درصدی در حالی اتفاق می افتد که مشکلات و سختی های بسیاری در امر تولید برای این شرکت وجود دارد.

وی ضمن اشاره به وجود سدها و حجم فراوانی از آب جمع شده در پشت آنها و همچنین رودخانه های بسیار در حوزه ی عملیاتی این شرکت گفت : نگاه مثبتی که براساس تکلیف به صیانت و توجه به حفظ محیط زیست در سطح شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابع آن وجود دارد باعث گردیده تا همواره بازدید و بازرسی از ۱۱۴۱ کیلومتر خطوط لوله اصلی اعم از رو زمینی و زیر زمینی و سایر تأسیسات و تجهیزات مربوط به تولید و انتقال نفت در دستور کار و جزو رئوس شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار گیرد. مهندس ناصری ادامه داد: با این حساسیت ها و اقدامات صورت گرفته ، خوشبختانه در سال ۱۳۹۶ هیچگونه حادثه ی قابل ذکری در این شرکت رخ نداد و فعالیت ها براساس بالاترین سطح ایمنی و سلامت محیط کار و کارکنان انجام شد.

وی در پایان دست یابی به تعهد اعلام شده در خصوص تولید نفت و گاز در سال ۱۳۹۶ و تولید ۳ درصدی فراتر از آن را علیرغم همه سختی ها و مشکلات خاص در این شرکت ، نتیجه و حاصل همدلی و همکاری یک کار تیمی هماهنگ در بخش های مختلف این شرکت دانست و از تمامی همکاران خود در این مجموعه به پاس دست یابی به این موفقیت که موجب تأمین نیازهای ارزی و حفظ استقلال اقتصادی کشورمان گردیده تقدیر و تشکر نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.