• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

محمود فکری پس از پیروزی مقابل راه آهن تهران:
با وجود تنوع بازیکن این توانمندی را داریم به عنوان تیم اول راهی لیگ برتر شویم

  • کد خبر : 32425
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی دو بر ۱ مقابل تین راه آهن تهران گفت: این پیروزی را به مردم مسجدسلیمان و هواداران پرشور مسجدسلیمانی تبریک عرض می کنم. وی گفت: بچه ها ما این توانایی را دارند که به عنوان تیم اول به لیگ برتر صعود […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی دو بر ۱ مقابل تین راه آهن تهران گفت: این پیروزی را به مردم مسجدسلیمان و هواداران پرشور مسجدسلیمانی تبریک عرض می کنم. وی گفت: بچه ها ما این توانایی را دارند که به عنوان تیم اول به لیگ برتر صعود کنند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان فکری گفت: متاسفانه با توجه به شرایط آب و هوایی و لغزندگی زمین آن گونه که می بایست نتوانستیم بازی مد نظرمان را در زمین پیاده کنیم اما خداوند را سپاسگزارم که موفق به کسب سه امتیاز و حفظ صدرنشینی شدیم. سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما تیمی ست که از بازیکنان سرعتی و تکنیکی برخوردار است و لغزندگی زمین کار ما را بسیار سخت کرد اما خوشبختانه همه بچه ها از تمامی توان شان استفاده کردند و سه امتیاز حساس این بازی را به دست آوردند.

وی گفت: از هنه هواداران خوب مسجدسلیمانی که در ایین شرایط آب و و هوایی به ورزشگاه آمدند و ما را تنها نگذاشتند تشکر و قدردانی می کنم ما با وجود تنوع بازیکن این توانمندی را داریم که به عنوان تیم اول راهی لیگ برتر شویم که امیدواریم این اتفاق بیفتد و دل مردم و هواداران را شاد کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.