• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

به همت هیات گلف شهرستان مسجدسلیمان
نخستین کلاس آموزشی رشته ورزشی بهکاپ برگزار شد

  • کد خبر : 32393
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نخستین کلاس آموزشی رشته ورزشی بهکاپ صبح امروز و به همت هیات گلف شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات گلف مسجدسلیمان این کلاس آموزشی با حضور مربی رشته بهکاپ از شهرستان دزفول صبح امروز با حضور جمعی از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نخستین کلاس آموزشی رشته ورزشی بهکاپ صبح امروز و به همت هیات گلف شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات گلف مسجدسلیمان این کلاس آموزشی با حضور مربی رشته بهکاپ از شهرستان دزفول صبح امروز با حضور جمعی از بانوان و آقایان علاقمند به این رشته ورزشی در مسجدسلیمان برگزار شد و حاضرین در این کلاسهای آموزشی به بازآموزی و یادگیری قوانین,تکنیکها و استایل ضربات بهکاپ پرداختند.

ابوذر شجاعی برجوئی رئیس هیات گلف مسجدسلیمان در رابطه با برگزاری دیگر دوره های آموزشی گفت:برگزاری کلاس های آموزشی مینی گلف, بهکاپ و وودبال در برنامه های آتی هیات گلف شهرستان می باشد تا بسترهای لازم برای ورود علاقمندان به سایر رشته های ورزشی زیر مجموعه هیات گلف فراهم شود.

لازم به ذکر است که این کلاس آموزشی با نظارت هیات گلف و با حضور کارشناس اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار گردید. گفتنی است که ورزش بهکاپ یک رشته ورزشی  ملی، سنتی و ایرانی بشمار می رود و تنها ورزشی است که بصورت خانوادگی در چمن انجام می شود.پرداختن به ورزش بهکاپ باعث پرورش قدرت تفکر، تمرکز و ایجاد آرامش در افراد می‌شود و این ورزش می‌تواند در تفریحات و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نقش بسزایی را ایفا نماید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.